“Om je vingers bij af te likken”
Beoordeling van Gezana Eritrean Restaurant

Gezana Eritrean Restaurant
Reserveren met
Gezana Eritrean Restaurant is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 541 Restaurants in Eindhoven
15 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten tijdens Valentijnsdag! Absolute aanrader voor vegetariërs en veganisten. Er zijn diverse gerechten die standaard vegan zijn, maar ook alle vegetarische gerechten zijn in vegan variant te bestellen.

Het eten is een ervaring opzich. Van tevoren komt de bediening met een soort grote thee-kan met warm water en zeep om je handen te wassen aan tafel. Daarbij valt de mededeling "we gaan met de handen eten, dus we wassen allemaal van tevoren onze handen". Het eten wordt geserveerd op een grote metalen schaal. Deze schaal ligt vol met injara's, een soort pannenkoek. Op deze injara's liggen alle gerechten die je besteld hebt. Om het op te eten moet je stukken injara afscheuren en daarmee het eten pakken. Bereid je voor, want je handen gaan gegarandeerd vies worden! Misschien is dit niet voor iedereen weggelegd, maar wij hebben ons kapot gelachen.

De gerechten zelf zijn zeer kruidig en vol van smaak. Sommige gerechten zijn een beetje spicy. Als je Indiaas eten lekker vindt, dan ga je hier ook zeker van genieten.

Wel hebben we vrij lang moeten wachten op alles. De bediening heeft meerdere keren excuses aangeboden en uitgelegd dat ze zich hadden verkeken op de drukte van Valentijnsdag. Persoonlijk denk ik ook dat het te maken heeft met de groeiende populariteit van vegetarisch/vegan eten. De bediening was er zeer netjes over en ik heb er niks op aan te merken. We komen zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: februari 2019

7 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was met vrienden gaan eten maar het duurt allemaal veelste lang nooit meer voor ons.. eten was ook niet goed

Datum van bezoek: januari 2019
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is zo overheerlijk dat wij minstens 1x per week vanuit Tilburg hier heen komen. Heel wat anders dan een stukje biefstuk of tapas. Gezana biedt een fijn stukje van de Eritrese cultuur aan. Je kunt er zowel vegetarisch als non-vegetarisch eten, kruidig of mild. De service is uitstekend, niets om over te klagen. Wij zijn vaste klanten hier!

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Volop keuze aan vegetarisch/vegan gerechten. Een aanrader!

21 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met fijne ambiance. Bediening is vriendelijk en ontspannen. Voor het eerst kennis gemaakt met de Eritrese keuken. Het smaakte heerlijk en werd ook mooi opgediend. Eten met de handen is ook best fijn !

Reizigers die Gezana Eritrean Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Gezana Eritrean Restaurant geweest? Deel je ervaringen!