Frederik V
Wingene, België

Tophotel in centrum eindhoven

5,0 van 5 bollen14 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Tophotel,
Bij het inchecken waren we blijkbaar lucky guest.
Kregen een gratis upgrade van kamer, pralines.
Mooie ruime kamer, grote badkamer met douche en bad appart, toilet ook appart.
Ruime slaapkamer met zicht op Eindhoven stad.
Ontbijt was top op de bovenste verdieping van het hotel. Eitjes worden a la minute bereid naar wens.
Zeer vriendelijke werknemers.
Wij komen zeker terug!
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Vraag een kamer hoog voor mooi uitzicht
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 mei 2024
Geachte gast,
Wat een geweldige beoordeling!
Het was ons een eer om u als onze lucky guest of the day te hebben.
Wij zijn ook erg blij om te lezen dat u heeft genoten van de gratis kamer upgrade en ons ontbijtbuffet bij VANE Restaurant op de 13e etage.
Uw complimenten over de service van de medewerkers is met de rest van het team gedeeld.
Namens het hele team van NH Collection Eindhoven Centre verwelkomen wij u graag weer terug.
0.2 km van NH Collection Eindhoven Centre
  • Tulip Inn
6.4 km van NH Collection Eindhoven Centre
Meer hotels in Eindhoven bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2024

Ik ben hier voor een weekendje gekomen samen met mijn moeder en dochter. Bij aankomst zei mijn dochter; wauw wat ruikt het hier lekker! Vervolgens zijn wij snel geholpen en konden we naar onze kamer. Het was er erg schoon en er stond een knuffeltje met snoep op het bedje van mijn dochter. Zeer attent! Het ontbijt was heerlijk, veel keus en een erg mooi uitzicht. Wij komen zeker terug!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Julia Evers, Guest Services / Front Office van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2024

Geachte gast,
Wat een geweldige beoordeling!
Deze score is een mooi compliment voor het gehele team.
Wij zijn verheugd om te lezen dat u zo genoten hebt van uw verblijf in ons hotel en het ontbijt bij VANE Restaurant op de 13e etage.
Dank u dat u er voor kiest om bij ons te verblijven.
We kijken uit naar de volgende mogelijkheid om u weer te verwelkomen in de nabije toekomst.
Met vriendelijke groet, Jeroen Renders Hotel Director

Beoordeeld op 5 mei 2024

Kregen upgrade kamer dus we zijn jullie zeer dankbaar. Glasvezel tv zoi prettig zijn zodat je tijdens onweer ook tv kan kijken.Deze heeft helaas de hele avond tikdens ons verblijf niet gewerkt.( beeld gaf blokjesvorm op scherm)
Maar het ontbijt maakte dit dubbel en dwars weer helemaal goed.
Vooral doorgaan zo....TOP!!!🌝

Datum van verblijf: mei 2024
Julia Evers, Guest Services / Front Office van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Geachte gast,
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling van uw recente verblijf in NH Collection Eindhoven Centre te plaatsen.
Wij zijn verheugd om te lezen dat u zo genoten hebt van de gratis upgade en van uw verblijf in ons hotel.
Onze welgemeende excuses betreffende de tv, deze feedback is gedeeld met onze technische dienst.
Ons team kijkt ernaar uit u weer bij ons te verwelkomen in Eindhoven!

Beoordeeld op 23 april 2024

Het was een heerlijk verblijf! Erg vriendelijk ontvangen, prachtige kamer, heerlijk diner en een super ontbijt!
Een echte aanrader.

Datum van verblijf: april 2024
Julia Evers, Guest Services / Front Office van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2024

Geachte gast,
Wij hebben uw complimenten over de service van de medewerkers met de rest van het team gedeeld.
Ook zijn wij verheugd om te lezen dat u zo ontzettend heeft genoten van het ontbijt en diner bij VANE Restaurant op de 13e etage.
In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 12 maart 2024

We hebben opnieuw genoten van ons verblijf in NH Eindhoven. De kamer was alweer super.
Enkel waren we (opnieuw) te vroeg in de ontbijtruimte. Tussen 7u en 9u is het een oorlogsgebied. Het buffet is leeggeroofd en tafels worden niet tijdig afgeruimd. Kom je dus als toerist, ga dan ruim na 9u ontbijten. Meestal is alles dan bijgevuld en opgeruimd.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Julia Evers, Guest Services / Front Office van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2024

Geachte gast, Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring. Onze welgemeende excuses voor de ongemakken die u ervaren heeft tijdens het ontbijt en wij zullen uw feedback delen met de rest van het team. In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 9 maart 2024

De kamers waren heel proper en netjes. Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid. Op zondag kan je ontbijten tot 12u. De medewerkers aan het ontbijt waren heel vriendelijk en attent.
Enkel jammer dat het niet mogelijk was om mijn kamer met twin. Te veranderen naar een kamer met
1 bed. Als gold lid had ik die service wel verwacht v

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Julia Evers, Guest Services / Front Office van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2024

Geachte gast,
Het was ons een groot genoegen om u als gast te mogen ontvangen en wij waarderen het dan ook enorm dat u uw ervaringen online met ons deelt.
Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van het ontbijtbuffet bij Vane restaurant op de 13e etage.
Onze medewerkers doen dagelijks hun uiterste best om alle kamervoorkeuren en bedvoorkeuren zo goed mogelijk toe te wijzen aan al onze gasten. Tot onze grote spijt komt het helaas een enkele keer voor dat onze hoge bezetting dit niet toelaat. Ik begrijp dat dit ontzettend spijtig voor u is geweest. Bij deze bied ik dan ook mijn oprechte excuses hiervoor aan. Wij hebben bij een volgend verblijf u wel het gewenste bedtype te kunnen toewijzen.