Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 141
PricelineUS$ 141
FindHotelUS$ 150
Beoordeeld op 5 juni 2022

Een paar weken geleden hebben we overnacht in dit hotel i.c.m. een diner in restaurant Vane.
Wat een geweldige beleving was het! Het hotel ligt heel centraal, in het centrum van Eindhoven, tegenover het station, midden in het winkelhart en op loopafstand van talloze restaurants en uitgaangsgelegenheden. Ook het PSV stadion ligt op loopafstand.
De ruime, nette en schone kamers zijn van alle gemakken voorzien. Ze hebben heerlijke bedden en fijn beddengoed en een moderne badkamer met ruime inloopdouche. ' s Avonds gegeten in restaurant Vane op de 13e verdieping met een geweldig uitzicht op Eindhoven. Erg vriendelijk personeel. Een vinologe die alles over de wijnen komt vertellen aan tafel. De chef kok die uitleg geeft over de gerechten. Hele persoonlijke service en fantastisch eten. Een echte smaakbeleving. Terwijl je zit te eten zie je de zon ondergaan. Daarna nog een lekkere cocktail in de Skybar. Ook weer superaardige mensen aan de bar. Bij mooi weer kun je lekker op het rooftop teras gaan zitten.
Al met al een geweldige beleving die zeker voor herhaling vatbaar is.

Beoordeeld op 27 mei 2022

Heerlijke overnachting gehad via Bo de Front Office manager. Heel goed ontvangst en service in het gehele hotel, zo wel receptie als restaurant en de skybar!

Hele schone kamers, goed ontbijt en lekkere cocktails!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

Geweldig hotel op een top locatie. Mooie kamers en geweldig ontbijt op 13 hoog met uitzicht over de hele stad. Vriendelijk personeel. En ondanks super snelle check in door Carola. Als je de optie hebt neem een upgrade naar de premium kamer, de extra ruimte is het waard !

Datum van verblijf: mei 2022
Martine Conings, Owner van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2022

Geachte gast,
Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring.
We zijn verheugd te lezen dat u zo'n leuke tijd met ons hebt gehad en ook erg blij om te lezen dat u genoten hebt van uw ontbijt en het prachtige uitzicht over de stad.
Onze premium kamers zijn groter dan de superior kamers, fijn dat u het de upgrade waard vond en tevreden hierover bent!
In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet, Martine Conings
Hotel Director

Beoordeeld op 8 mei 2022

We hadden een etentje gepland bij Vane en tevens een overnachting in NH Collection Eindhoven Centre. Wat een beleving was het echt geweldig!
Inchecken liep soepel en vlot. Een hele mooie kamer met een prachtige douche waar alles aanwezig was wat je nodig hebt.
Vervolgens gegeten bij Vane wat een beleving! Het feest begint al als je gaat zitten met het uitzicht over Eindhoven. Vervolgens krijg je prachtig opgemaakte borden met super lekker en smaakvol eten voorgeschoteld. Wat een smaak explosie was het iedere keer bereid door Casimir en zijn team ook Lotte heeft ons fantastisch geholpen deze avond, wat een wijnkennis heeft ze echt geweldig. Daarna nog even naar de Skybar geweest en Eindhoven by night mogen aanschouwen . Ook hier zijn we weer fantastisch geholpen door Claudio,Rens en Eliza. Prachtig om te zien hoe zij met zoveel passie de cocktails maken. Alles klopte super sfeer. Muziek,verlichting de complete ambiance is top. En dan sta je op na een prima nacht slapen en dan begint het feest weer opnieuw als je aankomt bij het onbijt buffet. Wat zag dat er goed uit en wat smaakte het heerlijk en ook hier weer veel aandacht door Masja voor de gasten.
Ik kan wel zeggen dat het ons super goed bevallen er is veel aandacht voor de gast het is een echte aanrader.

Geachte gast,

Wat een geweldige beoordeling!
Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten van de vlotte check in en tevreden bent over de mooie kamer.

Ook zijn wij verheugd te lezen dat u een extraordinairy beleving heeft gehad bij zowel VANE restaurant als VANE Sky bar. Uw complimenten zullen worden gedeeld met het gehele team.

Wij verheugen ons om u weer te mogen verwelkomen in ons hotel en restaurant.

Martine Conings,
Hotel Director
Casimir Evers,
Chef de cuisine VANE

Beoordeeld op 1 mei 2022

2e bezoek aan dit hotel. De kamer was prima, naar verwachting. De check in procedure duurde opvallend lang. Receptieservice: 3*

Voor de eerste keer ook de Skybar Vane bezocht op de 13e etage. Hier een 'ouderwets' goede horecaservice mogen ervaren, we hebben er van genoten. Zeker de moeite waard om voor terug te komen. Bravo Claudio en team! De 5* zijn voor jullie.

Datum van verblijf: april 2022
Martine Conings, Owner van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Geachte gast,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.
Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo tevreden was over uw bezoek aan de Sky bar.
Onze welgemeende excuses voor het feit dat de incheckprocedure niet volgens onze standaarden verliep. Het komt soms voor dat er meerdere gasten tegelijk aankomen voor inchecken, waardoor wij u niet de snelle service kunnen bieden die wij u graag zouden willen bieden. In onze lobby staat in de welcome corner altijd een drankje en versnaperingen klaar om het wachten iets aangenamer te maken.
In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel en natuurlijk in VANE Sky bar.
Martine Conings, Hotel Director
Casimir Evens, Chef VANE