Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
NH Collection
US$ 120
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 08-10-21
Booking.com
US$ 121
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 07-10-21
Destinia.com
US$ 114
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 120
Hotels.comUS$ 120
Trip.comUS$ 144
alle 19 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (493)
Beoordelingen filteren
493 resultaten
Waardering van reizigers
335
109
30
10
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
335
109
30
10
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 493 beoordelingen
Beoordeeld op 7 juli 2021

super mooi modern hotel in het centrum van eindhoven. kamer zijn schoon modern en lekker veel ramen wat de ruimte direct groter doet lijken en wat prettig aanvoelt als je langer verblijft in een hotel

Datum van verblijf: juni 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank infoO4957JC
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2021

Wat een heerlijk hotel was dit zeg. Hele fijne moderne (en schone) kamers en badkamer. Een heerlijk uitgebreid Corona ontbijt op de kamer en opvallend vriendelijk personeel van receptie tot roomservice of wie we dan ook tegen kwamen in de lift. Skybar op de bovenste verdieping was tijdelijk dicht (i.v.m. Corona-maatregelen) maar we mochten toch even kijken en ook dat zag er zeer fraai uit! Hotel ligt midden in het centrum, op loopafstand van station en parkeren kun je aan de overkant in de parkeergarage. Echt een aanrader voor iedereen die Eindhoven gaat bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank OttoW_12
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2021

Een prima tussenstop tijdens onze korte vakantie binnen Nederland. Hotel is prima gelegen voor bezoek aan de stad, we komen hier steeds graag terug. Dit keer een wat grotere kamer geboekt. Wat een luxe! I.v.m. de richtlijnen een tafel op de kamer en een geweldig royaal ontbijt op het afgesproken moment.

Datum van verblijf: mei 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank RamonHeuwekemeijer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 mei 2021

We kwamen binnen en meteen een heerlijk ontvangst bij de receptie. Daarna de kamer binnen met een prachtig uitzicht. Wij hadden een staycation en aten dus in een aparte kamer. Deze was nog mooier dan degene waar we in sliepen!
Een heerlijk 5 gangen diner met fantastische service. Echt heerlijk een avondje helemaal voor ons tweetjes!
De ochtend begonnen met een mooi uitgebreid ontbijt.
Iedereen heel erg bedankt voor de top service!!!

Datum van verblijf: april 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank annameraudm
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martine Conings, Owner van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2021

Geachte gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling van uw recente verblijf in NH Collection Eindhoven Centre te plaatsen.

We zijn verheugd te lezen dat u zo'n leuke tijd bij met ons hebt gehad. Hartelijk dank voor de complimenten over de staycation. Dit is een mooie waardering voor het gehele team.

Het is ons een genoegen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Martine Conings
Hotel Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 mei 2021

Hotel viel erg tegen, zeer kleine kamer ondanks de upgrate. Er lag een vieze doek op de tv, de wijn die wij bestelden was ver over datum, de lucht die eruit kwam was twee uur later nog te ruiken, bitterballen besteld en die kwamen pas na 2 keer bellen en een uur later, weer moeten bellen om te vragen of er mosterd bij mocht... Ontbijt kwam veel later dan afgesproken tijd.
En de kamer was niet schoon, lange haren, kruimels op de grond....
Kortom om, het geld absoluut niet waard, wij zeuren nooit maar hier leek echt alles fout te gaan....

Datum van verblijf: mei 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Nick M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martine Conings, Owner van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2021

Geachte gast,

Het wordt enorm gewaardeerd dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring met ons te delen.

Ons dagelijkse streven is om aan alle wensen van onze gasten te voldoen en deze dan ook op een succesvolle manier waar te maken. Wij betreuren het enorm dat wij hierin tijdens uw verblijf helaas niet geslaagd zijn.

Wij zouden graag met u in contact komen om ervoor te zorgen dat deze kwestie op een professionele manier wordt afgerond, wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn om hiervoor het hotel te contacteren?

In de toekomst hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Martine Conings
Hotel Directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken