Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
NH Best(Eindhoven)
  • Zwembad
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezochten Lichtfestival, locatie van hotel was daarom perfect. Ondanks drukte toch vriendelijke ontvangst Het regende ‘s avonds pijpenstelen, dus we kregen zonder gedoe een paraplu mee. Kamer was prima, ruim en schoon. Lekker matras en goede kussens. Alles bij elkaar prima, aanrader.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Mr_L_de_Jong, General Manager van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste gast,

Bedankt voor deze score! Hartelijke dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. We vinden het geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij NH Collection Eindhoven Centre.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nacht in dit hotel geslapen. Onze kamer was op de 4e verdieping, geen mooi uitzicht maar dat was voor ons niet belangrijk. Ruime, lichte en schone kamer en badkamer, beiden van alle moderne gemakken voorzien. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt wordt geserveerd op de 13e verdieping dus daar wel een mooi uitzicht! De keuze bij het ontbijt is enorm. Alles vers en heerlijk! Aanrader!

Verbleef: mei 2018
Mr_L_de_Jong, General Manager van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw prachtige score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen.

Wij vinden het fantastisch te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij NH Collection Eindhoven Centre.

Hiernaast zullen wij uw mooie woorden delen met de rest van het team.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel zag er goed uit. Het is een nieuw hotel, maar ligt perfect in het centrum. 3 minuten van het station af en direct naast de winkels. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Pathe ligt ernaast en veel restaurantjes in de buurt.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Mr_L_de_Jong, General Manager van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen.
We vinden het fantastisch om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

We hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen in NH Collection Eindhoven Centre.

17 mei 2018 beoordeeld

Super uitzicht, enorm nette aankleding en service. Direct in het centrum van Eindhoven en hele lekkere kamers, alles nog zo nieuw! Afgetopt met een super restaurant en skybar op de bovenste verdieping. Ik was toerist in eigen stad en heb een geslaagd jubileum met vriendin gevierd.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Mr_L_de_Jong, General Manager van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze geweldige score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen.

Wij zijn erg blij te lezen dat u zo genoten heeft bij NH Collection Eindhoven Centre en dat uw jubileum is geslaagd.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

14 mei 2018 beoordeeld

Onze suite was helemaal versierd met echte rozenblaadjes. Van het begin tot einde genoten van ons verblijf. Het ontbijt was heerlijk, met verse smoothies! Vriendelijk onthaal en toplocatie, recht in het centrum van Eindhoven.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Mr_L_de_Jong, General Manager van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze gweldige score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen.

Wij zijn erg trots te lezen dat u zo ontzettend genoten heeft van uw versierde honeymoon suite bij het NH Collection Eindhoven Centre. Hiernaast zullen wij uw mooie woorden over het vriendelijk onthalen delen met de rest van het team.

Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals te vewelkomen.