NH Collection Eindhoven Centre
NH Best(Eindhoven)
  • Gratis parkeren
Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
  • Zwembad
Boutique Hotel Glow(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
Agoda.com
  • Zwembad
Boutique Hotel Lumière(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotwire.com
26 februari 2018 beoordeeld

Fijn gelegen hotel, pal tegenover station van Eindhoven. Fijne kamers, zeker de hoekkamer die wij hadden (lekker licht met ramen tot de vloer). Supervriendelijk personeel, zelfs binnen twee dagen geven ze je het gevoel al een vaste gast te zijn. heel knap! Uitzicht vanuit restaurant en skybar Vane is fenomenaal, eten en cocktails van hoog niveau. Heel fijn dat ontbijt ook op de 13e wordt geserveerd! ontbijt met uitzicht over de stad=top!
Complimenten voor general manager Ludo de Jong en f&b manager Aukje van Dongen, ze hebben een topteam neergezet!

Kamertip: Vraag een hoekkamer (licht met ramen tot de vloer)! In het weekend: hoe hoger de verdieping hoe beter, stapgebied begint onder het hotel...
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Mr_L_de_Jong, General Manager van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2018

Beste Dhr. Van der Reijden,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Wij vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden was over uw verblijf bij het NH Collection Eindhoven Centre!

Daarnaast willen wij u bedanken voor uw lovende woorden, wij zullen uw complimenten delen met het gehele het team.

Wij kijken ernaar uit u nogmaals mogen te verwelkomen.

24 februari 2018 beoordeeld

Mijn partner en ik kregen bij het inchecken te horen dat we de Lucky guest of the day waren. Wordt random gekozen en beloont met upgrade op de kamer en gratis ontbijt. De vlotte en vriendelijke service kregen we er ook gratis bij. De kamer is niets op aan te merken en er is ook een ruime keuze aan het ontbijt(gelegen op 13e verdieping) de skybar geeft een mooi uitzicht op de skyline van Eindhoven. De cocktailshaker van dienst bracht ons 2 heerlijk,verrassende cocktails. Volgende keer toch eens het restaurant proberen,aangezien dit ook hoog (letterlijk en figuurlijk)staat aangeschreven. We komen zeker terug!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Mr_L_de_Jong, General Manager van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze prachtige score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen.

Erg trots zijn wij op VANE Skybar en het uitzicht over Eindhoven. Wij vinden het dan ook erg fijn te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Hiernaast zullen wij uw mooie woorden over de service delen met de rest van het team.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het NH Collections Eindhoven is het welkom hartelijk. Mooie ruime, lichte kamer met prachtig uitzicht over de stad. Heerlijke bedden. Leuk dat je je eigen muziek van je smartphone kunt afspelen middels bluetooth met een Bose systeem.
Lekkere zoetigheden onder glazen stolpen, origineel en heerlijk!
Enig minounthe vonden wij het aantal koffiecupjes en theezakjes. In totaal 3 koffiecupjes, maar 1 Lungo, 1 Espresso en 1 Decaf. Wij waren met z’n tweetjes en konden dus niet allebei een Lungo kiezen. Advies: leg er of 4 cupjes (2 Lungo, 2 Espresso) of 6 neer. Thee: 3 zakjes op een tweepersoonskamer... leg er gewoon 4 neer.
Nog een tip: ‘s avonds wordt er heel attent een chocolaatje op bed gelegd en slippertjes voor het bed gezet. Top. Nog beter zou het zijn als op dat moment ook even de koffiecups worden aangevuld als er koffie us gedronken en dat de gebruijte kopjes voor schone worden vervangen.
Ontbijt was prima verzorgd. Uitgebreid, zeer ruime keuze, goede kwaliteit.
De NH-medewerkers waren allemaal hartelijk en geïnteresseerd, wat het verblijf een persoonlijke touch heeft gegeven.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden

Beste gast,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen.

Wij zijn erg blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij NH Collection Eindhoven Centre. Uw mooie woorden over het personeel zullen wij dan ook delen met de rest van het team.

Hiernaast willen wij u bedanken voor uw feedback. Dit geeft ons inzicht in de gedachten en wensen van onze gasten en kunnen hiermee onze services en faciliteiten continue blijven verbeteren.

Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen ontvangen.

20 februari 2018 beoordeeld

Geweldig hotel met een nog betere keuken.
Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en attent
We hebben hier een perfecte meeting gehad met aansluitend een fantastisch diner.
Vane is op weg naar de eerste ster

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Mr_L_de_Jong, Manager van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Beste gast,

Wij zijn ontzettend trots op VANE Restaurant en zijn dan ook blij te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren.

Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen bij NH Collection Eindhoven Centre.

18 februari 2018 beoordeeld

Geen parking in de directe omgeving... Wel onder shoppingcentrum in de omgeving maar geen short cut ...'s avond en in het weekend, dus heel eind met valiezen... In het hotel weten ze niet goed hoe/wat ... reservatie was gemaakt, vonden ze niet ... Factuur op bedrijf werd "vergeten" ... Ook de kamer was mooi maar hoegenaamd niet kraaknet ... Ontbijt : je wordt aan je lot overgelaten... Ik kom er niet meer terug !

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Mr_L_de_Jong, General Manager van NH Collection Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen.

Wij streven er continu naar om onze gasten de beste service en faciliteiten te bieden. Tot onze spijt hebben wij niet voldaan aan uw verwachtingen. Hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses aan.

Wij begrijpen dat wij uw ervaring niet meer kunnen veranderen, maar hopen dat u ons een tweede kans wilt geven, zodat wij u kunnen laten zien dat de service die u ervaren heeft zeker niet onze standaard is.