“Het was (H)eerlijk”

Passie Voor Nasi
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 198 van 563 Restaurants in Eindhoven
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van alle gerechten. Erg smaakvol en goed bereid. Leuke combinatiegerechten zodat je gezellig kunt delen en proeven. Was echt een verassing. Wij hebben er van genoten. Ook het personeel is super vriendelijk en gemotiveerd. Hier moet je zeker een keer gegeten hebben.

Datum van bezoek: september 2019

22 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, eindelijk weer een fatsoenlijk restaurant met echte saté! Ook de bijgerechten waren heerlijk. Dan de bediening, men had alle tijd en aandacht voor de gasten. Dit is echt een aanrader voor iedereen die van Indisch eten houdt.

Datum van bezoek: juli 2019
17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan niet anders zeggen dan dat we prima gegeten hebben. We zijn begonnen met een goed gevwulde soto soep. Deze was helaas wel lauwwarm. Daarna hebben we de indonesische rijsttafel gehad.

Een paar uur later kregen wij allebei het zuur in de keel. We hebben vervolgens de halve nacht wakker gelegen met buikkrampen en zijn al 2 dagen uitgeschakeld door iets wat lijkt op een voedselinfectie/voedselvergiftiging. Wij zijn gewend om indisch en/of pittig te eten, dus daar heeft het in ieder geval niet mee te maken.

De zaak en het personeel heeft meer aandacht voor de thuisbezorgd bezorgers die lopende band binnen komen om eten op te halen dan voor de gasten aan de tafeltjes. Wij moesten zelf vragen om een 2e ronde drinken en ook de tafel werd niet afgeruimd met de vraag of we een dessert willen. We zijn daarom opgestaan en hebben bij de kassa afgerekend.

Datum van bezoek: juli 2019
24 januari 2019 beoordeeld

Al paar keer langs geweest maar ze waren steeds dicht maar nu eindelijk eens binnengestapt en wat besteld. De eerste keer nasi goreng de ribs soto ayam en pangsit en rendang. Dit zijn toch wel de favorieten uit de indische keuken en gerechten die ik ook zelf graag maak. De ribs smaakte geweldig en ze waren lekker mals en had een lekkere bbq smaak. De soto ayam smaakte zoals hij hoort te smaken alleen de so-oen was net iets te ver maar dat maakte niet zoveel uit. De nasi was wel lekker maar gemiddeld. De rendang smaakte ook erg lekker en lekker mals en geen vette stukken ertussen zoals bij meerdere tokos. Had miss iets meer pit ingemogen. De pangsit viel wel beetje tegen. Voor de prijs van 2euro doe dan 5 van die hele kleine dingen. Dan haal je nog je winst eruit maar ik vond het ook een nasmaak hebben. Overal is passie voor nasi een tent die ik van harte aanbeveel. Ik kom zeker nog meerdere gerechten bestellen die ik nog niet heb gehad.

Datum van bezoek: januari 2019
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je lekker wilt eten is dit een aanrader kom hier al verschillende jaren alles is lekker gekruid.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Passie Voor Nasi bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Passie Voor Nasi geweest? Deel je ervaringen!