“Zo goed!!”
Beoordeling van The Happiness Kitchen

The Happiness Kitchen
Geclassificeerd als nr. 106 van 517 Restaurants in Eindhoven
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de heerlijke koude fruitige bowls en muntthee in het zonnetje! Het was behoorlijk druk dus moesten we wel eventjes wachten. Het wachten is het absoluut waard!

Datum van bezoek: september 2018
LinseyH54, Eigenaar van The Happiness Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Bedankt voor jullie geduld en goed om te horen dat het, het wachten waard was! We zien jullie graag nog een keer terug!
Laat dit berichtje dan even zien dan krijgen jullie een lekkere koffie of thee van ons ;)

3 september 2018 beoordeeld

Hoewel heeft de Cafe een ineteresaante menu,maar de service is echt langzaam en slecht.

wij bestelden smoothies,verschillende bowls en een egg&avo, de bowls en de smoothies waren ok en goed,maar de egg&avo was echt droog en heeft geen smaak.

er was ook een lange haar in onze banana brood,daarom stuurden we het terug,maar er was geen goede apologie.

we bestelden twee smoothies,maar de kassamedewerker had een geplaatst, dus vroeg wij om andere in de midden van onze eten en de medewerker kwam naar onze tafel en vroeg wij om naar kassa te gaan en te betalen voor het,
wij vroegen om na onze ontbijt te betalen maar ze zei dat de concept van het cafe is om vooraf betalen.
ja! zeker! wij hebben 50euro vooraf betaald,wat dacht je van wachten voor dat 5euro -die een gevolg van je fout was -?wat dacht je van een beetje respect voor de klant?

En ik heb een idee,hoe zit het met de concept van geen haar in de eten en betere klantservice?

Datum van bezoek: september 2018
LinseyH54, Eigenaar van The Happiness Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2018

Hallo Sara,

jeetje er is van alles mis gegaan zie ik! Allereerst onze oprechte excuses hiervoor. Dit is niet de normale gang van zaken en had zeker niet mogen gebeuren!!

We hopen je graag een andere keer wel blij te mogen maken met onze producten en onze service. Stuur je ons een mailtje naar info@thehappinesscafe.nl dan gaan wij het proberen goed te maken!

Groetjes namens the Happiness Cafe

3 augustus 2018 beoordeeld

We kwamen hier voor de tweede keer, gezien de vorige keer de lunch erg goed was bevallen. Nu kwamen we voor een avondgerecht en kozen wederom voor the happiness kitchen. Kort maar krachtig: verrassende gerechten, pure smaken, alles vers, fijne bediening, en ook nog eens gezondere ingrediënten. Dat alles voor een 'eerlijke' prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn bij het ‘café’ geweest voor gebak etc. Allemaal gezonde, verse dranken en gebak (ook veganistisch en zonder suiker etc). We probeerden het veganistische banenbrood en een muffin, beide erg lekker! Er is ook nog een andere vestiging waar je ook meer kan dineren, die ga ik zeker ook nog eens uitproberen! De foto’s zien er in ieder geval erg goed uit.

Datum van bezoek: juni 2018
Anouk H, Manager van The Happiness Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Hoi Eef!

Bedankt voor je berichtje! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over ons happy café! Om je te bedanken voor je feedback nodigen we je graag uit voor een kopje koffie of thee naar keuze van het huis! Kun je onze andere locatie ook een keer proberen. :)

Hopelijk tot snel,

Groetjes Anouk

The Happiness Kitchen

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag hier beland voor een late lunch. We kozen voor een zelf samen te stellen salade met allerlei verse ingrediënten. Je kon aankruisen wat je erin wilde op een lijstje.
De salade was erg lekker en smaakvol. Ik eet glutenvrij en kon hier prima eten!
Bij het eten had ik een heerlijke smoothie!
Ik kom hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2018

Hoi Niky,

Bedankt voor je recensie! Fijn om te horen dat er voldoende glutenvrije opties waren. Kom je de volgende keer langs voor een kopje koffie of thee van het huis om je te bedanken?

Hopelijk tot snel,

Groetjes Anouk van het Happiness Team

Reizigers die The Happiness Kitchen bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In The Happiness Kitchen geweest? Deel je ervaringen!