becr
Arnhem, Nederland

Leuk verblijf in een mooi hotel

4,0 van 5 bollen27 jan 2024 beoordeeld
Arrangement betrof een overnachting in een standaard kamer (welke prima was) inclusief avond dinerbuffet en ontbijt, beide goed te noemen, de maaltijden vonden plaats in restaurant "het buffet"met veel aanbod en ondanks de grootschaligheid van het restaurant was de inrichting goed en netjes, voor herhaling vatbaar
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 28 jan 2024
Goedendag,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat goed om te horen dat uw verblijf goed bevallen is. Ik zal deze score communiceren met ons team en hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen ontvangen.

Emma
Zwembad
Meer hotels in Eindhoven bekijken
Beoordeeld op 22 januari 2024 via mobiele applicatie

Lazy sunday Brunch op zondag:
Vrienden nodigden mij voor de 4de keer uit op deze brunch. De vorige keren vond ik de formule vrij goed. Wij kwamen aan om 12u50 en sloten aan bij de tweede groep.
De keuze aan warme voorgerechten was beperkt, ik zag enkel scampi's. Het overgrote deel van andere voorgerechten bestond uit koude salades met tonijn of makreel... ook nog koude vleeswaren: 2 soorten salami, parma, iberico ham en een andere droge ham en verder 3 soorten blokjes kaas.
Als hoofdgerecht was er steak, zalm, lauwe saté sticks en reepjes "fazant" badend in een vette saus. De uitgedroogde cordon bleu was ik haast vergeten.
Waar het hotel wel moeite deed, waren de desserten en de koffies.
Om 14u15 werden de kookplaten voor de showcooking opgepoetst... op die manier verplichten ze jou een dessert te nemen.
Er werd geen moeite gedaan om een irish coffee of een afzakkertje aan te bieden tegen meerprijs.
Nee, voor mij hoeft deze formule nooit meer. Ik had de indruk dat iedereen buiten moest.
Commerciëler had geweest de gasten binnen te houden via een likeurtje of een ander drankje.

Kamertip: Tip, boek nooit de tweede shift
Datum van verblijf: januari 2024
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2024

Beste Luc,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw bezoek aan ons restaurant niet geheel naar wens is geweest, onze welgemeende excuses hiervoor. We zullen uw beoordeling doorzetten naar het managementteam, zodat we ons kunnen blijven verbeteren voor de toekomst. Mocht u graag met ons in contact willen blijven, kunt u altijd via mailcontact contact opnemen.
Met vriendelijke groet, Connor, Front office Shiftleader

Beoordeeld op 8 januari 2024

Weer een keertje naar deze vdValk geweest. Prima ervaring en deze was mede ingegeven door de gratis upgrade van de kamer naar de Superieur King (die wij kennen van elders en deze is zeer 'van deze tijd'). Goede parkeergelegenheid voor de hotelgasten. De bar/restaurant bij de Hotel ingang (aan snelweg zijde) is behoorlijk gemoderniseerd en is een leuke Ozzo bar geworden. Verder lekker op de Live 'n Cooking wijze gegeten. Verder is duidelijk te zien dat men de nog niet gerenoveerde kamers in de eerste maanden van dit jaar alsnog aanpakt.

Datum van verblijf: januari 2024
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2024

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te zien dat uw verblijf naar wens is geweest. Hopelijk mogen we u snel weer verwelkomen in ons hotel!
Met vriendelijke groet, Lisanne, Front office Shiftleader

Beoordeeld op 31 december 2023

Mooie zaak met de bekende Van der Valk standaard menukaart. Eten was zeker lekker, maar niets bijzonders, en de bediening was attent en vriendelijk. Veel parkeergelegenheid en mocht deze vol zijn, de parkeergarge ernaast is makkelijk te bereiken.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2024

Bedankt voor uw bericht! Fijn om te zien dat uw bezoek naar wens is geweest.

Beoordeeld op 15 december 2023

Ik heb bij veel Van der Valk hotels overnacht, maar dit hotel is heel anders dan de andere Van der Valk hotels. Er staat bruin water/aanslag in het toilet, de wasbak moest ik eerst ontstoppen, de kitranden in de badkamer zitten vol zwarte schimmels, en het was muf, ontzettend warm en ook met het raam open amper koeler te krijgen. Ik heb de hele nacht geen oog dichtgedaan.
Ik was de afgelopen maanden bij Van der Valk in Vianen, Zwolle, Brussel Airport, Duiven, Sneek en Apeldoorn en daar heb je moderne, frisse kamers die een heel andere beleving geven.

Reistype: Reisde alleen
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2023

Goedemorgen, Wat vervelend om te zien dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Onze oprechte excuses daarvoor. We zullen uw beoordeling communiceren met het desbetreffende team en zo zullen we ons verbeteren voor de toekomst. Mocht u graag met ons in contact willen blijven, vernemen we dit graag via mailcontact.
Met vriendelijke groet, Lisanne, Front office Shiftleader

Beoordeeld op 5 december 2023

Slechtste ervaring ever nog nooit zo’n slechte hotel meegemaakt. Met je partner een leuk weekendje weg hier nou dat dachten we tot de beveiliging aan de kamerdeur komt bonken als een gek en niet een keer maar wel tien en daarna de politie gebeld ook nog en dat je ze de kamer uitzetten. Als je een klacht wilt indienen verteld de manager je dat ze achter hun personeel staan en hiermee niks doen. Te belachelijk voor woorden.

Kamertip: Kies voor een andere hotel anders krijg je spijt. Geen respect voor klanten of privacy
Datum van verblijf: december 2023
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2023

Goedemorgen, hartelijk dank voor uw feedback. Ik begreep dat u reeds telefonisch contact heeft gehad met de manager. Helaas heeft dit verhaal twee kanten en het is vervelend om te lezen dat u en uw gezelschap het niet eens zijn met de uitkomst. Met vriendelijke groet, Lisanne, Shiftleader Front Office