Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

Net hotel. Vriendelijk personeel. Ruime kamers, schoon en verzorgd. Gevarieerd ontbijt
Gezellige lobby om samen een drankje te drinken
Maar hotel van der valk Nijmegen-Lent blijft mijn favoriet

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Niet wat we verwachten van een 4 sterren hotel. Verouderde kamer, gang rook naar sigaretten, niet goed proper gemaakt (bed lag nog rommelig, papier op tapijt, stoffig, vuilbak niet geleegd..), diner buffet was teleurstellend alsook het ontbijt veel te druk, enorm lang wachten, geen fruitsap meer, even weg van tafel en die wordt ingenomen, chaos en stresserend. Helemaal het geld niet waard allemaal, we hadden veel beter verwacht voor de prijs die we betaalden. Receptie vroeg ook niet hoe ons verblijf was, zo snel mogelijk afhandelen en weg

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 15 april 2019

Het is geen gezellig, knus hotel maar erg massaal allemaal.. De kamer is schoon en er ontbreekt niets aan. De bedden zijn prima en er zijn diverse diktes hoofdkussens aanwezig. Behalve de blanco cupjes die bij het espresso apparaat liggen op de kamer zonder teksten erop. Wij dachten espresso gemaakt te hebben blijkt het thee te zijn...
Zwarte weliswaar!! Het ontbijt is erg massaal en vooral niet knus te noemen. Gewoon een veredelde eetschuur vonden wij. Er is genoeg variatie dat wel maar je moet er rolschaatsen voor aan hebben om het buffet af te rijden en om je gerechtjes warm te houden. Dat is wel echt jammer. Het buffet is verdeeld in diverse compartimenten en dat wekt verwarring. Kwaliteit is wel goed te noemen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 maart 2019

Gisteravond bij v.d. Valk "Live Cooking Buffet" gaan eten, ik vond dat er weinig keuze was voor een zaterdagavond. Doordeweeks zou ik het beperkte keuze kunnen begrijpen i.v.m. een mogelijke minder opkomst.

Er was geen warme groente op gebakken champignons na, voor de rest was het salade met diverse mogelijkheden zoals tomaten / komkommer salade etc. Voor de grill kon je kiezen uit; lamskoteletjes, varkenskarbonade, biefstuk, hamburger, garnalen en tilapiafilet. Biefstuk was zeer klein versneden, te klein eigenlijk, maar oke. Garnalen kreeg je per portie wel een royale portie.

Toetjesbar was wel uitgebreid, zeer uitgebreid in verhouding met de rest. Had het liever andersom gezien.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019

een doorsnee zaken hotel, weinig speciaal , correcte kamer en groot ontbijt buffet. enige highlight is het bakkerij gedeelte bij het ontbijtbuffet. Bar sluit tijdens weekend nogal abrupt, ook al zit er nog een 20 tal mensen, maar dit is duidelijk dat het hotel met personeel werkt en zij staan op hun uurrooster.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken