Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
  • Restaurant
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Novotel Eindhoven(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

NH Best(Eindhoven)
NH Hotels
  • Gratis parkeren
Orbitz.com
  • Restaurant
Boutique Hotel Lumière(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi net en schoon hotel het eten is perfect en echt voor ieder wat wils ook qua drank niets op aan te merken zeker de moeite waard hier eens heen te gaan lig dicht langs de rijksweg en heeft ook een casino gezellig sfeervol en qua prijs prima in orde

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Hotel Van der V... E, Guest Relations Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste Herman,

Wat een geweldige review, bedankt hiervoor! Ontzettend fijn dat u zo genoten heeft het hotel!

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groeten,

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk weekend Eindhoven gehad. Ook wij kwamen via de verkeerde ingang binnen. Dit mag zeker duidelijker worden aangegeven. Moesten met onze koffers door het restaurant wat een beetje vreemd is. Incheck ging soepel en snel. Zijn ingecheckt door een zeer vriendelijke dame (soroya?) Heeft duidelijk plezier in haar werk zoals het meeste personeel hier. De kamers zijn ietwat gedateerd. Toch komen wij zeker nog een keer terug!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Hotel Van der V... E, Guest Relations Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Van der Valk Eindhoven. Ik geef de complimentjes graag door aan mijn collega's!

Onze excuses voor de kamers. We zijn op de hoogte dat er nog een aantal gedateerd zijn, deze worden binnenkort gerenoveerd.

We zien u uiteraard graag terug!

(Guest Relations)

7 mei 2018 beoordeeld

Na een lange en drukke dag wilden wij even lekker eten. Meestal kijken wij na zo'n of wij ergens live cooking kunnen doen. Omdat wij in de buurt van Eindhoven waren, wilden wij hier het buffet gaan proberen. Eenmaal aangekomen werden wij verwezen naar het buffet. Ik heb even een rondje gelopen maar wat ik zag, verbaasde mij. Totaal niet wat ik 'gewend' ben van live cooking. Dus het werd a la carte eten. Een broodje vooraf met drie smeersels. Dat was nog niet op en toen kwam het hoofdgerecht al. Het was totaal niet druk dus dat het eten zo snel op tafel kwam, was opmerkelijk. Het stukje vlees wat ik op mijn bord had liggen, lag vol in veel saus. Dat stond niet op de kaart maar het bord werd meegenomen. Ik kreeg een nieuw stuk vlees en de saus zat apart in een kannetje. Een biertje en een rivella. Wij wilden ook een karaf water. Dat kon niet, er is alleen een fles water. Nou ja doe maar dan. En wat krijg je dan? Een hervulbare fles water (uit de kraan) waar je dik voor moet betalen?? Alles bij elkaar € 60,-. Veel geld voor niet al te veel eten maar nog steeds goedkoper dan het live cooking wat niet veel voorstelde. Nee hier gaan wij niet meer naar terug.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Emielia,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet optimaal heeft kunnen genieten van onze restaurants. Onze excuses hiervoor!

Mag ik vragen wat u heeft gemist in het buffet? Dan kunnen wij dit terugkoppelen aan onze chef-kok. Hiermee hopen wij u en andere gasten in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn!

Ik hoor graag van u.

(Guest Relations)

26 april 2018 beoordeeld

Aardig personeel goed eten maar......botte messen niet mee te snijden,afrekenen duurde veel te lang voor 50 personen slechts 1 kassa wijn veeeeeeel te duur!wel kluisjes om je telefoon op te laden goed bereikbaar

Verbleef: april 2018
Hotel Van der V... E, Guest Relations Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Beste Marianne,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ontzettend vervelend om te horen dat uw ervaring niet helemaal naar wens is verlopen. Onze excuses voor het lang moeten wachten. We begrijpen uiteraard dat dit niet prettig is!

Wij hopen de kans te krijgen om u terug te mogen verwelkomen in Van der Valk Eindhoven en u de beste service te verlenen die u verdient.

Guest Relations

23 april 2018 beoordeeld

Kamer 59 en 140 3 april 2018.

Om 02.00 uur werd een vrachtwagen in en uitgeladen met wasgoed!!!!! En die stond voor onze kamer!!!!!!

Daardoor verhuisd naar een andere kamer, 140. Maar onder deze kamer werd de hele nacht en ochtend gerookt!!!!!! Met heel veel overlast!!!!!!!! Want er werden hele conversaties gevoerd!!!!!

Kamer 59 was overigens zwaar gedateerd: linker bed was aan vervanging toe. Geen thermostaat kraan in de douche waardoor ik mezelf verbrandde (was net geopereerd aan de borst dus heel vervelend),

Gehorige kamers. De toiletbezoeken van anderen in omliggende kamers kon je letterlijk volgen......

Kortom: nooit meer!!!!!!!!!!!!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner