Vandaag geopend: Gesloten

lcop1996
Wouw, Nederland
via mobiele applicatie
Superleuke ervaring!

Ik zou dit zeker iedereen aanraden, het was een geweldig leuke ervaring! De gastvriendelijkheid is ... meer lezen

Beoordeeld op 9 augustus 2019
Koen S
Cusco
Lees alle 35 beoordelingen

Google
Populaire tours & activiteiten in en om Eindhoven
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend de Egyptische escape room gedaan. Zelf ben ik geen gamer, maar wat was dat gaaf!! Alsof je midden in het spel zit. Er waren veel verschillende elementen en je moest goed samenwerken. We komen zeker weten terug voor de andere escape room. Ook heel vriendelijk personeel!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019

Ik zou dit zeker iedereen aanraden, het was een geweldig leuke ervaring! De gastvriendelijkheid is top!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 april 2019

Voor ons waren het de eerste stappen in het VR gebeuren. Het was duidelijk dat 'de oudjes' hier meer moeite mee hadden dan diegene die geregeld computerspelletjes spelen. Het omgaan met 'de knopjes' was voor sommigen zo moeilijk dat het eigenlijk een opdracht in het spel was. Toch vond iedereen het amusant, het half uurtje virtueel sneeuwballen gooien is voorbij gevlogen. We hebben ons met de nabespreking ook nog kostelijk geamuseerd.
We boekten voor 6 personen, door omstandigheden kwamen we maar met 5. Men stelde ons zelf voor om het bedrag voor één persoon terug te storten. Hier weet men wat 'klant is koning' betekent !

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 22 maart 2019 via mobiele applicatie

De lost pyramid escape room is een van de gaafste dingen die ik in lange tijd gedaan heb. Je heb echt het idee dat je in een gigantische ruimte zit ( zo groot als een flat gebouw met 10 verdiepingen) en op allerlei levels in de pyramide moet je iets doen. (Met dingen gooien, pijl en boog schieten hendels draaien/duwen en klimmen) Samenwerken is een must om te kunnen ontsnappen. Ik heb zelf geen hoogtevrees maar als je ineens op de 8e verdieping over een monkeybar naar de overkant moet slingeren dan gaat de adrenaline echt wel door je lijf! We waren er weer uit voor we er erg in hadden maar wat een avontuur! De €30 p.p. zeker waard!

Nog even een kleine tip: het adres zegt nr 100-02 maar bij nr 80 moet je het steegje in.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 29 november 2018 via mobiele applicatie

Je betaalt er ruim voor maar het is absoluut erg leuk om eens te proberen. Er wordt duidelijk uitgelegd hoe alles werkt en wat je kunt doen.

Een bijzondere ervaring die smaakt naar meer, even doorsparen dus!

Datum van activiteit: november 2018