TripAdvisor
Eindhoven
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Best goed eten, maar ontzettend warm”
Beoordeling van Woensel Wereldkeukens

Woensel Wereldkeukens
Een tafel reserveren
do 24-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 178 van 567 Restaurants in Eindhoven
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was beter dan in de meeste all you can eats. Spare ribs En andere gerechten op het buffet waren warm, mals en smakelijk. BBQ vlees kwam er wat zwart af, plaat was beter.

Wat vooral tegenviel was de temperatuur in 't restaurant. 't zweet liep ons van 't voorhoofd af zo warm was 't. Jammer.

Datum van bezoek: september 2019

9 september 2019 beoordeeld

Hier dien je echt eens naar toe moeten gaan. Alleen al voor de lunch en natuurlijk het diner is het een plezier om hier te eten. Prijs/kwaliteitsverhouding dik in orde. daarbij hebben ze een geweldige manier verzonnen om voedselverspilling tegen te gaan.Kijk maar eens op hun website. Het gaat te ver om dit hier uit te leggen. Ze zorgen er in ieder geval voor dat ook mensen die normaal niet of nauwelijks kunnen gaan uit eten toch voor heel weinig geld kunnen genieten van deze "Wereldse Keuken".

Datum van bezoek: juni 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch viel tegen, kozen (alle 3) carpaccio-salade. Bord met te koude plakjes carpaccio, duidelijk net uit de diepvries, met een standaard dikkige saus uit een flesje op een plat bord. Salade? Oh ja er lagen wat blaadjes rucola op. Het leek meer op een standaard voorgerecht, smakeloos opgediend en smakeloos. Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Was onze 1ste en laatste keer. De knoflooksaus bij de wok smaakte niet naar knoflook, zowel de foe Yong hai als de babi pangang waren te klein gesneden kon amper vlees of ei ontdekken, de gebakken banaan was gepaneerd vandaar dat ik het niet kon vinden,ik vond het meeste eten er niet lekker uitzien, de mousse was veel te vet, Beste was het bier dat kwam uit de fles. Ik zou het niet aanraden daar de prijs/kwaliteit gewoon duur en slecht is, er zijn betere wokrestaurants

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig leuk en mooi restaurant. Kwaliteit is bijzonder goed. Een fijne ontspannen sfeer. Keuze is echt wereld,s Alles is er.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Woensel Wereldkeukens bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Woensel Wereldkeukens geweest? Deel je ervaringen!