Marloes

Geen doorsnee hotel aan rand centrum Eindhoven

Beoordeling van The Social Hub Eindhoven
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Gisteren een nachtje overnacht na concert in Phillips stadion. Bijzonder maar gezellig aangekleed hotel. Gelegen aan de rand van Eindhoven op loopafstand van het station en de binnenstad van Eindhoven (en het stadion). We zaten op de 22e verdieping met prachtig uitzicht over de stad. Van buiten hoor je (met de ramen dicht) niets. De gang kun je iets beter horen maar wij hebben ons er niet aan gestoord. Auto parkeren kan naast het hotel (€19) maar 150 meter verderop zit een P+R en daar betaal je maar €9,50 per dag. We hadden een standaard kamer geboekt maar kregen een upgrade naar een suite. Lekker ruim, groot bed (wat ook prima lag) en een grote badkamer. Op de kamer vind je 2 flesjes water, wat koeken, nootjes en koffie en thee automaat. Oja en een muntje voor een gratis foto voor de photobooth beneden in de lobby (heel leuk!). De airco doet het wel, maar voor mijn gevoel niet super koud. Met je pasje van de kamer kun je ‘s nachts het hotel weer in (paslezer bij de voordeur) maar er zit ook altijd iemand bij de receptie die je kan helpen als er wat is. De koffer/tas kun je opbergen in een aparte ruimte mocht je langer blijven dan in en uitcheck tijden. Je krijg een nummer mee die aan je tas zit en de tassen liggen in afgesloten ruimte.
Vanwege het concert betaal je wel de hoofdprijs, wat wel normaal was ten opzichte van de andere hotels in de buurt. Kortom, prima hotel dichtbij station en binnenstad.
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Parkeer de auto op de P+R in plaats van naast het hotel
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Hallo Marloes,
Bedankt voor deze beoordeling.

Wat geweldig om te horen dat je genoten hebt van de upgrade naar onze suite en het uitzicht vanaf de 22e verdieping. Onze kamers bieden inderdaad een prachtig panorama over de stad, iets waar we heel trots op zijn.
Het klinkt alsof de fotobooth en de kleine extra's op de kamer leuke verrassingen waren tijdens je verblijf. Die fotobooth is inderdaad een hit!
Jammer dat de airco niet helemaal aan je verwachtingen voldeed; we streven ernaar om een comfortabele omgeving te bieden voor al onze gasten en onze airco systemen zijn ontworpen om de kamertemperatuur 3 graden onder de buitentemperatuur te houden. Bedankt voor het aanstippen, we zullen dit zeker in de gaten houden.
Fijn om te horen dat je de locatie van ons hotel en de parkeermogelijkheden op prijs stelde. We doen ons best om een ideale uitvalsbasis te bieden voor iedereen die Eindhoven wil verkennen.

Hartelijke groet,

4.3 km van The Social Hub Eindhoven
Gratis parkeren
Meer hotels in Eindhoven bekijken
Beoordeeld op 3 november 2023

Top tevreden van dit hotel, perfecte ligging pal aan het station, centraal ook voor alle uitstappen naar Dutch design week. Prachtig zicht vanuit de 17de verdieping. Compact ingerichte kamer, goede matras, prima badkamer. Alles keurig in orde, netjes, rustige kamer. Snelle liften (meerdere). Vriendelijke staf. Uitstekend, uitgebreid ontbijt.
1 minpunt: de spiegel in de badkamer, onmogelijk voor make-up, volgende keer neemt mijn partner haar eigen spiegel mee! Maar we komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van The Social Hub Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2023

Hello, Alexander! We can't thank you enough for your insightful review!

Thank you very much for appreciating the excellent service provided by our team members. We strive to ensure that each and every guest has the best experience possible, and your positive feedback is really rewarding. We always welcome any suggestions from our guests, rest assured we have taken good note of your comments and will consider them carefully for future improvements.

We hope that you will visit us again in the future. Best regards,

Beoordeeld op 30 oktober 2023

Een weekendje naar Eindhoven wilden we. Met openbaar vervoer dus niet te ver van het station. Zo zijn we bij the Social Hub Eindhoven gekomen.
De kamer was mooi en vooral schoon. Erg belangrijk. Het personeel was erg vriendelijk. Ook de gezamenlijke ruimtes zijn gezellig en ook schoon. Het ontbijt was prima.
Eigenlijk kan ik niet zoveel negatiefs bedenken….
Hooguit dat het weer wat tegen viel.

Kamertip: Enjoy
Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van The Social Hub Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2023

Hallo Barbarala,

Bedankt voor deze beoordeling.

We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je onze locatie, net naast het station, handig vond. Fijn dat je onze kamers mooi en schoon vond en dat ons personeel vriendelijk was. Het is geweldig om te weten dat je de gezamenlijke ruimtes gezellig en schoon vond en dat je tevreden was met het ontbijt. Wat betreft het weer, tja, daar hebben we helaas geen controle over. Maar we hopen dat je desondanks een geweldige tijd hebt gehad in Eindhoven!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 25 april 2023

Wat chaotisch hotel. Prima kamers, wat (erg) modern). Locatie is top dichtbij het centrum en station. Fijne bedden, kussens en douche! Behoorlijk geluidsarm (van buiten) voor een centrale locatie. Wel (veel) last van centrale afzuiging qua geleid. Ontbijt was betaalbaar en erg lekker.

Datum van verblijf: april 2023
Hotel- cmanager, Owner van The Social Hub Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2023

Dear Guest,

Thanks for taking the time to share your opinions on your visit to our hotel.

We are pleased that your recent stay with us was so enjoyable and that you appreciated our tasty breakfast buffet, an ideal way to start the day. We are always grateful to our guests for letting us know about their experience; it helps us to know we are on the right track.

We do hope we will see you again on a future visit.
Kind regards,

Sonny, General Manager The Social Hub Eindhoven

Beoordeeld op 7 april 2023

Op donderdag 23-03 hier binnen gestapt met een leverancier. De inrichting doet industrieel en ruim aan. We nemen plaats aan een tafeltje en er staat snel een vriendelijke dame aan onze tafel om te vragen wat we willen drinken. Het gekke is dat je Spa Rood alleen maar in een fles van 0,7 liter kan krijgen? Een beetje overdreven als er maar één iemand Spa Rood wenst.
Het eten duurt even maar ziet er goed uit. Burger smaakt prima, lekkere saus en fatsoenlijk broodje. De friet was een mix van waarschijnlijk een oude bestelling en nieuwe frietjes. De helft lauw en de andere helft goed heet. Jammer. De prijzen zijn wel OK.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van The Social Hub Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2023

Dear Arnaud,

Thank you for your review.

We are glad to know that you appreciated our convenient location and that you received a courteous and professional service. While we are glad that you enjoyed your dining experience, we have noted your comments in order to deliver our guests a memorable experience.

We hope to welcome you back.
Best wishes,

Sonny, General Manager The Social Hub Eindhoven

Beoordeeld op 8 juli 2022 via mobiele applicatie

Mooie kamers , schoon en compleet . Vriendelijk ontvangst . Hotel ligt in het centrum naast het centrale trein station
Hotel en de kamer was exact wat er op de website was vermeld .
Een echt aanrader als in in Eindhoven of in de omgeving ben.
Top locatie !

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van The Social Hub Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2022

Beste gast,
Bedankt voor je mooie beoordeling.

Het verheugt ons dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Wat fijn dat je mooie kamer je beviel en dat je ook onze centrale ligging als een groot pluspunt aanhaalt!

Met vriendelijke groet en graag tot nog ziens,

Sonny, General Manager The Student Hotel Eindhoven