“Geweldig ”
Beoordeling van restaurant The Fat Angel

restaurant The Fat Angel
Geclassificeerd als nr. 42 van 517 Restaurants in Eindhoven
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij ontvangen met heerlijke amuses in een prachtig, sfeervol ingericht restaurant. Het eten is voortreffelijk. Een absolute aanrader

Datum van bezoek: november 2018

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten samen met vriendinnenclub. 5 gangen menu,alles klopte. Ambiance, smaak, bijpassende wijnen, relaxte sfeer, mooie materialen/servies etc. Goede prijs-kwaliteit. Aanrader! Aanwinst in Eindhoven.

11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede sfeer, mooie inrichting. De bank aan de keuken was wat hard, dus de volgende keer book ik aan de voorkant van het restaurant.

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij the fat angel! Alles klopte en ook de wijnen van het wijnarrangement pasten perfect bij het gerecht, echt een aanrader voor een exclusieve avond. Ook leuk dat wij vlakbij de open keuken zaten

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, warme inrichting met open keuken waar een kleine keukenbrigade relaxed stond te werken. Wij hadden het vijf gangen verrassingsmenu - gerechten zagen er prachtig uit en smaakten prima. Er was niks op aan te merken maar ook niet herinneringswaardig. Prima wijnkaart al werd deze binnenkort vervangen en waren sommige wijnen dus niet meer voorradig. Dit werd keurig vermeld maar ik ken restaurants die hier beter eb meer creatief mee omgaan. De dame en heer in de bediening waren vriendelijk maar onderbezet waardoor we steeds moesten vragen om/wachten op het vullen van de glazen, lang moesten wachten op de rekening en onze jassen (incl waardevolle spullen) niet in de garderobe hingen bij het weggaan maar al klaar lagen bij de uitgang - zonder de betreffende gastvrouw/heer. Al met al een fijne avond maar er zijn in deze prijsklasse genoeg betere alternatieven in Eindhoven.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die restaurant The Fat Angel bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In restaurant The Fat Angel geweest? Deel je ervaringen!