“Te lekker bananenbrood”
Beoordeling van The Happiness Cafe

The Happiness Cafe
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Snelle hap in Eindhoven
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu al een aantal keren bij the Happiness Café geweest. Elke keer weer genieten! Ze hebben daar heerlijke juices ... vooral ‘de glow’ is heerlijk pittig met gember en curcuma. En het bananen brood is erg lekker en Vegan ... dus voor iedereen met een lactoseintolerantie kan je lekker los gaan. We gaan wel altijd buiten zitten want de muziek staat binnen zo ontzettend hard... niet echt gezellig meer! Hopelijk word daar iets aan gedaan zodat we in de winter ook kunnen genieten bij the Happiness Café

Datum van bezoek: oktober 2018
LinseyH54, Eigenaar van The Happiness Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Hoi Olly, bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat jullie genieten bij ons! Daar doen we het voor. :-) Wat betreft de muziek, goed dat je dit aangeeft. We zullen dit zeker meenemen. Omdat we je feedback waarderen bieden we je graag een kop koffie of thee van het huis aan. Dat kan op vertoon van dit bericht, of je kunt me even een mailtje sturen naar laura@thehappinesscafe.nl. Hopelijk tot snel weer een keer! Groetjes, Laura - The Happiness Café

13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het concept is leuk maar echt NIETS is vers. Zelfs gegrilde groenten, gekookte quinoa, gebakken zoete aardappel etc was allemaal al koud en bewaard in de koeling wachtend op een bestelling. Dat is echt vies, wie weet hoe lang het daar al ligt. Mijn vrouw had vegan bananen pannenkoeken en zelfs die werden vanuit de koeling even in de oven gegooid ipv het vers te maken. Zonde want het eten ziet er super goed uit. Wij komen hier niet meer terug.

Datum van bezoek: september 2018
LinseyH54, Eigenaar van The Happiness Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2018

Hallo Mitch,

jammer dat jullie dit zo hebben ervaren. Alles wordt namelijk vers bereid in onze Happiness Kitchen. De gegrilde groente, gekookte quinoa, zoete aardappels worden koud meegegeven maar wil niet zeggen dat dit niet vers bereid word. De pancakes worden elke dag vers gebakken en inderdaad in de oven opgewarmd zodat ze lekker warm zijn voor het serveren.
We bereiden onze producten met zorg en houden onze producten vers. Mocht je nog meer vragen hebben stuur gerust een mailtje naar info@thehappinesscafe.nl

We hopen jullie toch nog een andere keer te mogen verwelkomen!

The Happiness team

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede grote acai bowl met vers fruit! De koffie smaakt hier ook goed en ze hebben ook lactose vrije cappuccino’s. Één van mijn favoriete gezonde lunchplekjes van Eindhoven!

Datum van bezoek: juli 2018

Fijn dat je enthousiast bent! Wanneer je weer bij ons langskomt krijg je op vertoon van dit een gratis koffie/thee ;)

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord fantastisch. Smaakte goed en zag er goed uit! Enige minpuntje: alle tafeltjes op het terrras stonden dicht bij elkaar en waren bezet, dus was moeilijk doorheen te komen :) maar als dat alles is....

Datum van bezoek: juli 2018
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een verse geperste sinaasappelsap en een healthy stukje bananenbrood gehaald. Was heel lekker en service is snel en vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die The Happiness Cafe bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In The Happiness Cafe geweest? Deel je ervaringen!