“Lekkere pannenkoeken”

Philips Fruittuin
Geclassificeerd als nr. 2 van 22 Shoppen in Eindhoven
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

Heerlijk om buiten te genieten van een hartige of zoete pannenkoek. Geschikt voor jong en oud. Alleen jammer dat er 's middags helemaal geen schaduw is in de speeltuin.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fijne en rustige plek vooral wanneer de zon schijnt. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader als je eens buiten het centrum wil lunchen.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De vorige keer als groep was het niets. Nu in kleinere vorm prima service. Ondanks het feit dat men eerder dicht gaat prima snelle service. Biologisch witbier is een frisse aanrader.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijkbaar wil men geen klanten. We mochten niets meer bestellen. Het zou te druk zijn terwijl er meerdere tafels vrij zijn.
Er werden ook andere gasten weggestuurd. Erg vreemd dan maar naar de mispelhoeve daar werden we erg vriendelijk ontvangen

Bekijk meer beoordelingen
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eergisteren hier met mijn moeder en zoontje (1) jaar geweest.
We hebben een rondje gewandeld in de landwinkel en 2 sapjes gekocht voor thuis.
Wel wat prijzig maar erg lekker.
De koffie met appeltaart op het terras was heerlijk!
Er zit een klein speeltuintje bij.
Waar mijn zoontje zich wel even kon vermaken.
Klein minpuntje dat het door het hete weer pal in de zon stond.
Met een parasol/zonnenzoek erboven zou het top zijn!
Dit weekend de perenpluk dagen. Wat ons erg leuk lijkt ;)

Wij komen zeker nog eens terug.

Reizigers die Philips Fruittuin bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Philips Fruittuin geweest? Deel je ervaringen!