“Heerlijke koffie! ”
Beoordeling van Zwartwit Koffie

Zwartwit Koffie
Geclassificeerd als nr. 7 van 11 Koffie en thee in Eindhoven
Beschrijving: Yes Yes, ZwartWit Koffie is geopend! Naast een heerlijke espresso geniet je ook van een vers ontbijtje of een lekkere lunch. Tot snel!!
15 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie, je proeft het verschil! Ook lekkere zoetigheden, waaronder worteltaart en cheesecake.
Zwartwit is gevestigd op een leuke plek aan het victoriapark. Het is van binnen leuk aangekleed en er hangt een fijne sfeer. Ook de mogelijkheid om buiten te zitten. Ik zal hier zeker nog eens koffie drinken.

Datum van bezoek: november 2018

23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier voor een ontbijt, dat hebben ze, prima. Maar de koffie is echt steengoed, daar zijn we voor terug gekomen.

Datum van bezoek: oktober 2018
24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een regenachtige zondag even bij deze koffiebar naar binnen gegaan voor een kop koffie. Mooie locatie in het centrum nabij het PSVstadion. Heerlijke koffie en lekkere cakes. Aanrader dus!

Datum van bezoek: september 2018
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet het weten anders kom je er niet: ZwartWit in Victoriapark. Met passie gemaakte koffie en een echt overheerlijke lunchkaart. Wij hadden een salade, een sandwich met makreel (te lekker) met daarbij een cold drip coffee. De bediening was goed en zeer gezellig. Mooie plek van Jenko en Raymond. A must go!

Datum van bezoek: september 2018
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk geluncht bij deze koffiezaak. Ten eerste kregen we al een glaasje water aangeboden en werden we vlot verblijt met een zeldzaam lekker kopje cappuccino. Je hebt de keuze uit verschillende koffiebonen, waar zie je dat nou? Vervolgens bestelden we allebei een broodje, welk super lekker was met kaas, avocado, gepocheerd ei en pastinaak creme (broodje ontbijt was dat). Ook ongekend lekker! Je zit er ontzettend rustig en relaxed in het Victoriapark. De vriendelijke bediening maakt ook dat dit zaakje een absolute aanrader is. Wat fijn dat het zo dicht bij mijn werk is. Hier kom ik zeker nog vaker terug!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Zwartwit Koffie bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Zwartwit Koffie geweest? Deel je ervaringen!