“Doggybag”
Beoordeling van Gauchos Eindhoven

Gauchos Eindhoven
Reserveren met
Gauchos Eindhoven is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 120 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
Beschrijving: Gauchos Eindhoven ligt in het Stationskwartier, één van de vijf uitgaansgebieden in het gastvrije centrum van de lichtstad Eindhoven. Het Stationskwartier herbergt een bonte verzameling pubs en cafés, met op loopafstand alle bekende theaters en bioscopen. Een vrolijke Brabantse locatie voor een heerlijk Latijns avondje uit.
28 februari 2019 beoordeeld

In het kader van verspilling van eten, dan moet je hier zijn. Vandaag voor mijn man zijn verjaardag spare ribs gegeten, maar het was helaas te veel, dus ik vroeg om een doggy bag, maar helaas het beleid is. We gooien het eten weg. Een doggy bag zit niet meer in het beleid van Gauchos. Zonde. Ons zien ze er niet meer:(

Datum van bezoek: februari 2019

28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een gezelschap van 9 waaronder 2 kinderen onder de 12 jaar hier gegeten. De deur werd open gedaan voor ons maar een welkom kon er helaas niet af... dat was een vreemde start.

Het restaurant is nogal klinisch en koud ingericht, maar smaken verschillen. Er waren geen kindergerechten maar een (onbeperkt spareribs) volwassenen menu delen was mogelijk dus dat was prettig. Het eten was nogal minimaal want werkelijk alles moet je er los bij bestellen en bovendien is het dan snel prijzig. Bourgondisch is dit restaurant zeker niet. Niet in bediening, niet in uitstraling en niet in aankleding van het eten. Het vlees was okay maar tegen de tijd dat alles op tafel stond, zoals sausjes, salade, frietjes etc wel koud. De maiskolven onovertroffen goed van smaak.
De dranken kwamen steeds zo’n 15 minuten na het bestellen en dus wel erg laat.

De nagerechten waren ronduit karig. € 8,- voor 3 bolletjes sorbetijs (van de groothandel), in een schaaltje gelegd zonder enige aankleding waar je dan ook nog € 1,- moet betalen als je er een schoteltje slagroom bij wil.

Nee, ik zie geen enkele reden om hier nog eens terug te gaan.

26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reserveren op zaterdag avond binnen gestapt en echt laatste tafel voor 2 pers na 15 min wachten aan de bar met een drankje was onze tafel gereed.
Langs de trap naar boven niet de eerste die je zou kiezen maar wel de beste want de serveersters komen daar elke keer langs wat dus rop was.
De empenada en de argentijnse chorizo als voorgerecht waren heerlijk als hoofdgerecht hadden we gegrilde kip en bief de lomo met pepersaus friet en groene asperges echt heel lekker.
En de bediening was super goed attent en zeer oplettend.
Echt een top avond gehad

21 januari 2019 beoordeeld

De eerste keer naar Gauchos, ik vond de ambiance te wensen over laten, stik sjacherijnig personeel en dan een discussie aangaan over de gratis chimichurri die je bij het vlees kreeg. Dat was absoluut geen chimichurri maar meer een soort tapenade met heel veel oregano erin. Goed nieuws; het vlees is echt zalig!
Maar het lopende band werk icm de bedieining maken dat het bij deze ene keer blijft.

8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere steaks. Vooraf carpaccio gehad en als hoofdgerecht de tournedos. Goed gebakken. Fijne locatie en prima bediening

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Gauchos Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Gauchos Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!