“Vlees top, rest mwoah”
Beoordeling van Gauchos Eindhoven

Gauchos Eindhoven
Reserveren met
Gauchos Eindhoven is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 120 van 541 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
Beschrijving: Gauchos Eindhoven ligt in het Stationskwartier, één van de vijf uitgaansgebieden in het gastvrije centrum van de lichtstad Eindhoven. Het Stationskwartier herbergt een bonte verzameling pubs en cafés, met op loopafstand alle bekende theaters en bioscopen. Een vrolijke Brabantse locatie voor een heerlijk Latijns avondje uit.
21 januari 2019 beoordeeld

De eerste keer naar Gauchos, ik vond de ambiance te wensen over laten, stik sjacherijnig personeel en dan een discussie aangaan over de gratis chimichurri die je bij het vlees kreeg. Dat was absoluut geen chimichurri maar meer een soort tapenade met heel veel oregano erin. Goed nieuws; het vlees is echt zalig!
Maar het lopende band werk icm de bedieining maken dat het bij deze ene keer blijft.

Datum van bezoek: januari 2019

8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere steaks. Vooraf carpaccio gehad en als hoofdgerecht de tournedos. Goed gebakken. Fijne locatie en prima bediening

7 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, maar de steak tartaar is net half om half gehakt uit een pakje. Niet te eten!

2 december 2018 beoordeeld

Genoten van ons diner in dit typische vleesrestaurant (al genoten we vooral ook van onze surf 'n turf). Gezellige, intieme sfeer. Lekkere gerechten. Vriendelijke bediening. Kortom: een aanrader !

29 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had spareribs besteld en deze horen mals en los aan het bot te zitten maar deze waren het tegenovergestelde heel droog en vast aan het bot en niet lekker en verder hadden we pasta met zalm en ook dit was heel droog, bediening had daarvoor de verklaring dat ze ook geen italiaans restaurant zijn.
Heel apart!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Gauchos Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Gauchos Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!