“heel lekker”

Sushi 123
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 172 van 548 Restaurants in Eindhoven
28 februari 2019 beoordeeld

Afhalen of bezorgen, het kan allebei. Niet de goedkoopste wel erg lekkere Sushi, wij halen regelmatig een portie.

Datum van bezoek: februari 2019

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als ik zin heb in sushi bestel ik bij hun. Best wel lekkere sushi. De soya saus die je erbij krijgt is wel best matig en het enige minpunt vind ik is dat het echt duur eten is bij deze tent.

Datum van bezoek: september 2018
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier voor het afhalen van een wekelijkse sushibox.
De sushis zijn vers, goed gemaakt en smakelijk. De bediening altijd vriendelijk. Ik ga er graag naar toe.

Datum van bezoek: september 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vers bereide sushi om af te halen of te laten bezorgen.
Goede kwaliteit, uitstekende service!

Datum van bezoek: juli 2018
17 november 2017 beoordeeld

Vanaf de opening kom ik hier vrijwel wekelijks. Alle producten zijn vers en hebben een hoge kwaliteit. Ze zien er bovendien ook allemaal fris en kleurrijk uit. In de zaak kun je ook aanvullende producten kopen,zoals bijvoorbeeld miso soup, sake, rijst.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Sushi 123 bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sushi 123 geweest? Deel je ervaringen!