“Altijd goed”

Sushi 123
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 172 van 549 Restaurants in Eindhoven
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier voor het afhalen van een wekelijkse sushibox.
De sushis zijn vers, goed gemaakt en smakelijk. De bediening altijd vriendelijk. Ik ga er graag naar toe.

Datum van bezoek: september 2018

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vers bereide sushi om af te halen of te laten bezorgen.
Goede kwaliteit, uitstekende service!

Datum van bezoek: juli 2018
17 november 2017 beoordeeld

Vanaf de opening kom ik hier vrijwel wekelijks. Alle producten zijn vers en hebben een hoge kwaliteit. Ze zien er bovendien ook allemaal fris en kleurrijk uit. In de zaak kun je ook aanvullende producten kopen,zoals bijvoorbeeld miso soup, sake, rijst.

Datum van bezoek: november 2017
30 augustus 2017 beoordeeld

Ik haal bijna een keer per week hier sushi's en/of sashimi. Ze bezorgen overigens ook. Het eten is altijd vers en smaakt voortreffelijk!

Datum van bezoek: augustus 2017
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

TOP sushi!!! Altijd vers, lekkere sauzen en zelf je rollen aanpassen.

Ik ben inmiddels echt een fan van Sushi123, men is vriendelijk, altijd op tijd en heeft bovenal ECHT lekker eten.

Bij Sushi123 kun je "zitten" maar het is geen volwaardig restaurant, het is een ideaal adres om je eten te laten bezorgen of om even een rol te eten.

Kwaliteit 9

Ga ik hier nog eens bestellen ? JAZEKER, iedere week

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Sushi 123 bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sushi 123 geweest? Deel je ervaringen!