“Prima frituur”
Beoordeling van Cafetaria de willem

Cafetaria de willem
Geclassificeerd als nr. 257 van 540 Restaurants in Eindhoven
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede frituur, nette bediening. Goede verse friet.
Dicht bij PSV stadion, erg druk als er in het stadion iets te doen is

Datum van bezoek: augustus 2018

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In onze buurt zijn diverse zaken waar we friet kunnen halen, toch gaan we enkel naar de Willem voor het beste resultaat. We maken nooit zelf friet, want dan is de verleiding er nog vaker. Nu gunnen we het aan de leuke eigenaar en eigenaresse. Wat sowieso bijzonder is dat ze Nederlands zijn. De beleving van authentiek is dan toch echt beter. Ook zijn ze altijd vriendelijk en maken ze een gezellig praatje. Aanrader voor het Vonderkwartier. Tijdens voetbal of Guus in het stadion, is het wel heel erg druk dus dan zijn we er niet.

Datum van bezoek: april 2018
23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kwaliteit eten en het meest vriendelijke personeel. Ik kan dit iedereen aanraden die op zoek is naar gewoon lekkere friet.

Datum van bezoek: december 2017
8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere vrijdag lekker frietjes halen .
Misschien meer snacks !
Altijd druk en een leuk zaakje voor een lekker goed frietje

Datum van bezoek: december 2017
31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke vrijdag is het bij ons fritesdag. Dan halen we onze frietjes en een lekkere snack bij de Willem. Altijd goed, altijd lekker. En ook altijd zijn ze zee vriendelijk

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Cafetaria de willem bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Cafetaria de willem geweest? Deel je ervaringen!