“Heerlijk gegeten ”

Geclassificeerd als nr. 87 van 515 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Nederlands
Wijk: Bergen
2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond heel lekker gegeten in de mooie tuin. Binnen is het overigens ook erg leuk ingericht dus wij komen zeker eens terug. De porties waren prima, en wat ik vooral erg op prijs stelde was de hoeveelheid groente. Bij veel andere restaurants krijg je weinig groenten maar hier een royale hoeveelheid! Erg lekker.
Tevens is het personeel erg vriendelijk en de sfeer goed.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fransje is de chef nog steeds,
Altijd thuiskomen hier, wel even reserveren van te voren, aanrader.
Alhoewel de echte levensgenieters kennen deze plek uiteraard

8 juni 2018 beoordeeld

Het was heel leuk Fransje om na zo veel jaren weer eens met Frank bij jou te lunchen. Heel vertrouwd en lekker. Ik zal niet weer zo lang wachten! Tot ziens op de Boulevard..

Fransje D, Eigenaar van De Karseboom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2018

Leuk jullie weer samen te treffen. Echt een leuke verassing. Tot ziens

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd leuk om hier te komen.
Het eten is heel lekker, en zeker niet te weinig. Bediening is gezellig en goed.
Zekerheidje in Eindhoven voor een leuke avond.

30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed en lekker eten in Eindhoven. De bediening is gezellig en de nagerechten een verwennerij.

Reizigers die De Karseboom bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Karseboom geweest? Deel je ervaringen!