“Goeie date”

Geclassificeerd als nr. 87 van 515 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Nederlands
Wijk: Bergen
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd leuk om hier te komen.
Het eten is heel lekker, en zeker niet te weinig. Bediening is gezellig en goed.
Zekerheidje in Eindhoven voor een leuke avond.

30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed en lekker eten in Eindhoven. De bediening is gezellig en de nagerechten een verwennerij.

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondagavond samen met gezin uit eten bij de Karseboom. De dames weten een mooie mix van maaltijden op tafel te toveren, alle windstreken komen voorbij.
Voor ieder wat wils in een gezellige sfeervol restaurant. Bediening is vriendelijk en voor een grapje in. Een prima restaurant voor een lekkere maaltijd! Dus op naar de Karseboom als je in Eindhoven bent.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Flexibel, attent personeel. Wel wat lawaaierige akoestiek, maar gelukkig konden we verhuizen naar tafeltje in voorste gedeelte dat iets minder rumoerig is. Voor de rest alleen maar positieve ervaring. Een kaart met voor ieder wat wils, leuke gerechten en ruim vegetarisch aanbod. Het eten was goed, lekker, verzorgde borden en voldoende. Lekker flesje wijn erbij. En... het water was gratis! Altijd fijn. Een aanrader!

Fransje D, Eigenaar van De Karseboom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Bedankt Sandy voor je positieve reactie.
Ja, het kan behoorlijk lawaaiig zijn en dat komt niet zozeer door de akoestiek maar vooral omdat mensen soms erg hard praten.
Dat zal de wijn en de ontspanning wel zijn.
Maar ik heb er alle begrip voor dat dat ook belastend kan zijn. Aan de akoestiek gaan we verder werken.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke keuken. Zeer creatief en smakelijk. Fijne normale bediening. Wij hebben in de tuin gegeten wat een vakantie gevoel gaf. Reserveren is misschien wel nodig. Het restaurant is zeer
Populair en niet voor niets. Gaan !

Reizigers die De Karseboom bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Karseboom geweest? Deel je ervaringen!