“Verjaardag”

Geclassificeerd als nr. 87 van 515 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Nederlands
Wijk: Bergen
15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondagavond samen met gezin uit eten bij de Karseboom. De dames weten een mooie mix van maaltijden op tafel te toveren, alle windstreken komen voorbij.
Voor ieder wat wils in een gezellige sfeervol restaurant. Bediening is vriendelijk en voor een grapje in. Een prima restaurant voor een lekkere maaltijd! Dus op naar de Karseboom als je in Eindhoven bent.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Flexibel, attent personeel. Wel wat lawaaierige akoestiek, maar gelukkig konden we verhuizen naar tafeltje in voorste gedeelte dat iets minder rumoerig is. Voor de rest alleen maar positieve ervaring. Een kaart met voor ieder wat wils, leuke gerechten en ruim vegetarisch aanbod. Het eten was goed, lekker, verzorgde borden en voldoende. Lekker flesje wijn erbij. En... het water was gratis! Altijd fijn. Een aanrader!

Fransje D, Eigenaar van De Karseboom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Bedankt Sandy voor je positieve reactie.
Ja, het kan behoorlijk lawaaiig zijn en dat komt niet zozeer door de akoestiek maar vooral omdat mensen soms erg hard praten.
Dat zal de wijn en de ontspanning wel zijn.
Maar ik heb er alle begrip voor dat dat ook belastend kan zijn. Aan de akoestiek gaan we verder werken.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke keuken. Zeer creatief en smakelijk. Fijne normale bediening. Wij hebben in de tuin gegeten wat een vakantie gevoel gaf. Reserveren is misschien wel nodig. Het restaurant is zeer
Populair en niet voor niets. Gaan !

26 december 2017 beoordeeld

Entourage, gastvrijheid heerlijk. Leuke eigen inrichting, zeer karakteristiek, ongedwongen sfeer. Overzichtelijke kaart waar ons hele gezin zeer van genoten heeft, van vegetarisch, dorade tot diamanthaas, prima. Dessert: Ijstaart van Renders was werkelijk om te smullen. Altijd fijn om in een stad een honk te hebben waar het eigenlijk altijd het beste is. Erg blij mee.

Fransje D, Eigenaar van De Karseboom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2017

heel erg veel dank voor deze positieve recensie.
altijd fijn om te horen!!!

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren avond uit eten geweest bij de Karseboom. De zaak zat om 18.00u al helemaal vol. Na de eerste hap wisten we al waarom. Heerlijk en vers eten, voor een super prijs. Ook de bediening was 'on point'. Ondanks dat de zaak vol zat hebben we niet lang op eten of drankjes of aandacht hoeven wachten. Er werd altijd een gepaste tijd gewacht als we ons bord leef hadden. Het was een goed geoliede machine. Hier komen wij graag terug

Reizigers die De Karseboom bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Karseboom geweest? Deel je ervaringen!