“Erg lekker”

Geclassificeerd als nr. 87 van 517 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Nederlands
Wijk: Bergen
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke keuken. Zeer creatief en smakelijk. Fijne normale bediening. Wij hebben in de tuin gegeten wat een vakantie gevoel gaf. Reserveren is misschien wel nodig. Het restaurant is zeer
Populair en niet voor niets. Gaan !

Datum van bezoek: september 2017

26 december 2017 beoordeeld

Entourage, gastvrijheid heerlijk. Leuke eigen inrichting, zeer karakteristiek, ongedwongen sfeer. Overzichtelijke kaart waar ons hele gezin zeer van genoten heeft, van vegetarisch, dorade tot diamanthaas, prima. Dessert: Ijstaart van Renders was werkelijk om te smullen. Altijd fijn om in een stad een honk te hebben waar het eigenlijk altijd het beste is. Erg blij mee.

Datum van bezoek: december 2017
Fransje D, Eigenaar van De Karseboom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2017

heel erg veel dank voor deze positieve recensie.
altijd fijn om te horen!!!

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren avond uit eten geweest bij de Karseboom. De zaak zat om 18.00u al helemaal vol. Na de eerste hap wisten we al waarom. Heerlijk en vers eten, voor een super prijs. Ook de bediening was 'on point'. Ondanks dat de zaak vol zat hebben we niet lang op eten of drankjes of aandacht hoeven wachten. Er werd altijd een gepaste tijd gewacht als we ons bord leef hadden. Het was een goed geoliede machine. Hier komen wij graag terug

Datum van bezoek: november 2017
16 oktober 2017 beoordeeld

Goed gegeten. We hadden de steak bavette, uitstekend bereid. vriendelijke bediening, gezellige en ongedwongen sfeer. zeker een aanrader om eens heen te gaan!

Datum van bezoek: oktober 2017
20 september 2017 beoordeeld

Prima kaart, voldoende keuze uit vis - vlees - vegetarisch. Ook dagelijkse drie dagkaart gerechten. Vriendelijke bediening, ongdwongen sfeer. Reserveren linkt gewenst, niet alleen in het weekend.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die De Karseboom bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In De Karseboom geweest? Deel je ervaringen!