“Geweldig”

Avant-Garde Van Groeninge
Geclassificeerd als nr. 52 van 527 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Beschrijving: In het hart van Eindhoven ligt middenin het oude Philipsdorp het Philips Stadion. De thuishaven van voetbalclub PSV herbergt niet alleen een grote historie, maar is ook het huis van restaurant Avant-Garde Van Groeninge. Al sinds 2004 jaarlijks bekroond met een Michelin-ster. Diverse arrangementen en menu’s van topkwaliteit, met parkeergelegenheid voor de deur en op loopafstand van centraal station. Gastronomisch genieten op sterrenniveau, op een bijzondere locatie!
17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig vond ik het... wat ik at ben ik allemaal weer vergeten maar het was allemaal even lekker.. geen wonder dat hij 1 michelinster heeft... ik vond het zeker de moeite waard

Datum van bezoek: oktober 2018

29 september 2018 beoordeeld

Via de lift naar het restaurant. Weinig gasten (slechts 4 personen) in zo'n grote ruimte.
Gekozen voor een vier gangen verrassings menu. We werden verwend met enkele smaakvolle amuses. Aansluitend lekkere voorgerechten (zeevis en vlees), een smaakvol hoofdgerecht (eend) en een zoet dessert. De bediening hoeft niet zo formeel te zijn. Het mag van ons wel wat vrolijker.

Datum van bezoek: september 2018
19 juni 2018 beoordeeld

Geweldige ervaring om hier te eten.
Top locatie in het PSV stadion
Super lekker eten, heerlijk wijn arrangement

Datum van bezoek: maart 2018
Chantal v, Maitre van Avant-Garde Van Groeninge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Bedankt voor de mooie woorden!
Team Avant-Garde

31 mei 2018 beoordeeld

Een heerlijke avond gehad, lekker buiten op het terras gezeten. Wijnen en gerechten perfect op elkaar afgestemd. Het was voor ons al een bijzondere avond en jullie hebben ons écht laten genieten.

Datum van bezoek: mei 2018
18 mei 2018 beoordeeld

Diner begonnen met een aperitief buiten. Tijdens aperitief tot 3 x toe de vraag of we al een menu uitgekozen hadden. Geen kaart, alleen een A4 met vaststaand menu in (naar keuze) aantal gangen. Iets aanpassen aan het standaardmenu wordt extra berekend.
2e aperitief werd ons niet aangeboden, we werden zodra het glas leeg was meegevraagd naar tafel.
Menu was redelijk, bediening erg wisselend.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Avant-Garde Van Groeninge bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Avant-Garde Van Groeninge geweest? Deel je ervaringen!