“Zeer gastvrij en perfecte balans van wijnen en gerechten”
Beoordeling van Avant-Garde Van Groeninge

Avant-Garde Van Groeninge
Geclassificeerd als nr. 54 van 490 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Beschrijving: In het hart van Eindhoven ligt middenin het oude Philipsdorp het Philips Stadion. De thuishaven van voetbalclub PSV herbergt niet alleen een grote historie, maar is ook het huis van restaurant Avant-Garde Van Groeninge. Al sinds 2004 jaarlijks bekroond met een Michelin-ster. Diverse arrangementen en menu’s van topkwaliteit, met parkeergelegenheid voor de deur en op loopafstand van centraal station. Gastronomisch genieten op sterrenniveau, op een bijzondere locatie!
31 mei 2018 beoordeeld

Een heerlijke avond gehad, lekker buiten op het terras gezeten. Wijnen en gerechten perfect op elkaar afgestemd. Het was voor ons al een bijzondere avond en jullie hebben ons écht laten genieten.

18 mei 2018 beoordeeld

Diner begonnen met een aperitief buiten. Tijdens aperitief tot 3 x toe de vraag of we al een menu uitgekozen hadden. Geen kaart, alleen een A4 met vaststaand menu in (naar keuze) aantal gangen. Iets aanpassen aan het standaardmenu wordt extra berekend.
2e aperitief werd ons niet aangeboden, we werden zodra het glas leeg was meegevraagd naar tafel.
Menu was redelijk, bediening erg wisselend.

10 maart 2018 beoordeeld

Voor de 3e keer hier gegeten. Je kunt hier heerlijk tafelen, bediening weet precies hoe ze je in de watten kunnen leggen. Verrassingsmenu is een aanrader! Veel variatie en smaken sluiten goed op elkaar aan. Het uitzicht is ook een leuke bijkomstigheid.

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, heel attent en vriendelijk personeel en het eten is echt heerlijk. Het smaakt net zo goed als het eruit ziet, met heel verrassende smaken en combinaties. Top avond gehad!

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker een avond tafelen in een heerlijke ambiance. Iedere gang is een feestje. Top bediening, gerechten, ongedwongen en niet te formeel. Gastheer voelt gasten prima aan. Zeer zeker **Michelin waardig

Reizigers die Avant-Garde Van Groeninge bekeken, bekeken ook

In Avant-Garde Van Groeninge geweest? Deel je ervaringen!