“Cucina Italiana in het Veemgebouw”
Beoordeling van Vershal het Veem

Vershal het Veem
Geclassificeerd als nr. 217 van 925 Restaurants in Eindhoven
Prijsklasse: € 1 - € 10
Beschrijving: Vershal het Veem, de overdekte versmarkt op StrijpS- in Eindhoven. Ruiken, proeven, eten, drinken, kopen en koken. Dat eten we vandaag!
21 oktober 2018 beoordeeld

Pastasaus erg waterig , wekt de suggestie ooit in aanraking te zijn geweest met een tomaat. We hadden kruimels gehakt wat dan bolognese zou moeten zijn. Zo smakeloos heb ik nog nooit gegeten! De wijn kwam in een vies glas, terwijl glas niet nodig zou zijn, gezien de hoeveel die geschonken wordt, het past ook in een vingerhoedje.
We kregen bekertjes voor het water, daar zaten de prijzen van de aankoop nog op. Nonna zou zich heel diep schamen!

Datum van bezoek: oktober 2018

18 september 2018 beoordeeld

Een aangename ontdekking. Per toeval kwamen wij hier terecht, maar een echte aanrader. Heerlijke pizza gegeten, vers bereid, mooie producten en snel klaar. Jammer dat het zo rustig is, want er zit hier veel potentie.

Alles schoon en netjes evenals de openbare toiletten. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
11 september 2018 beoordeeld

Zelf koken is er niet bij
Menu waardeloos! Kosten voor de eigenaar 10,- voor een groep van 10
Kosten p.p 45,-
Maffia,

Datum van bezoek: september 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilde op zaterdag einde middag even biertje halen en iets eten. We zijn nu paar keer geweest en waren nieuwsgierig hoe deze vers-/markthal zich ontwikkeld.. de verwachting was dat druk zou zijn.. zaterdag 18h.. borrel-/etenstijd.. behalve werkend personeel denk ik dat er misschien 10-20 bezoekers liepen.. viel erg tegen.. maar prijs/kwaliteit is ook doorgeslagen van prijzig naar erg duur.. zowel eten als drinken..

Datum van bezoek: juli 2018
14 mei 2018 beoordeeld

Heeft wel de potentie maar het ontbreekt nog weleens aan mensen en dan kan het een beetje kil aandoen. Leuke eettentjes en een lekker wijntje kun je er ook drinken.
Dus zeker de moeite waard en dan maar hopen dat er wat mensen zijn.
Maar voor een hapje en een drankje zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Vershal het Veem bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Vershal het Veem geweest? Deel je ervaringen!