“Gedistilleerde delicatesse”
Beoordeling van Bottle Distillery

Bottle Distillery
Geclassificeerd als nr. 1 van 50 dingen om te doen in Eindhoven
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Bottle Distillery bereidt op kleinschalige en ambachtelijke wijze bierbrand, gin, wodka en likeuren. De distilleerderij vind je in het centrum van Eindhoven, in de oude Schellensfabriek. Je bent welkom om kennis te maken met onze potstill met koperen helm. In ons proeflokaal kun je onze producten proeven: puur of in één van onze speciaal geselecteerde mixen.
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze citytrip Eindhoven is een meerwaarde geworden door een bezoek aan de bottle distellery. We kregen diskundige en vriendelijke uitleg.

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige middag was dit. Naar huis gaan met een flinke fles Gin waar mijn eigen voorkeur aan smaken in zitten. Wij hebben erg genoten van deze workshop! Mark bedankt! Een bezoek hier was het meer dan waard en wij komen terug!

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Bottle Distellery word geleid door een enthousiast man die ons in groepsverband zijn avontuur omtrent stoken heeft verteld.

Hij verteld in geur en kleur, je krijgt zijn dranken te proeven en heeft een vlot woordje terug!

Erg leuke dagbesteding

Datum van activiteit: november 2017
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren fantastische workshop gehad. Erg leuk, lekker en gezellig om te doen. Je krijgt er zeker genoeg om te proeven en te proberen. Het laatste gedeelte zelf je eigen gin maken is heel leuk om te doen, echte aanrader. Mark bedankt

Bekijk meer beoordelingen
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer geslaagde workshop, waarin je eerst wordt meegenomen in de soorten gin en de smaken en daarna een hele goede uitleg over het maken. Ondertussen was de ketel bezig met de volgende run, waarover Maek met volle passie vertelde. Klapstuk was het maken van je eigen gin, ook een erg leuke bezigheid. Kortom, echt een aanrader !!

Reizigers die Bottle Distillery bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Bottle Distillery geweest? Deel je ervaringen!