“Enthousiasme ”
Beoordeling van Bottle Distillery

Bottle Distillery
Geclassificeerd als nr. 1 van 50 dingen om te doen in Eindhoven
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Bottle Distillery bereidt op kleinschalige en ambachtelijke wijze bierbrand, gin, wodka en likeuren. De distilleerderij vind je in het centrum van Eindhoven, in de oude Schellensfabriek. Je bent welkom om kennis te maken met onze potstill met koperen helm. In ons proeflokaal kun je onze producten proeven: puur of in één van onze speciaal geselecteerde mixen.
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Bottle Distellery word geleid door een enthousiast man die ons in groepsverband zijn avontuur omtrent stoken heeft verteld.

Hij verteld in geur en kleur, je krijgt zijn dranken te proeven en heeft een vlot woordje terug!

Erg leuke dagbesteding

Datum van activiteit: november 2017

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren fantastische workshop gehad. Erg leuk, lekker en gezellig om te doen. Je krijgt er zeker genoeg om te proeven en te proberen. Het laatste gedeelte zelf je eigen gin maken is heel leuk om te doen, echte aanrader. Mark bedankt

Datum van activiteit: augustus 2018
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer geslaagde workshop, waarin je eerst wordt meegenomen in de soorten gin en de smaken en daarna een hele goede uitleg over het maken. Ondertussen was de ketel bezig met de volgende run, waarover Maek met volle passie vertelde. Klapstuk was het maken van je eigen gin, ook een erg leuke bezigheid. Kortom, echt een aanrader !!

Datum van activiteit: augustus 2018
6 augustus 2018 beoordeeld

Met een groep van 9 mensen hebben we de ‘Gin-workshop’ gevolgd bij de bottle distillery. Geweldige uitleg, alle tijd voor vragen, zeer deskundig.
Mooi verzorgd, prima atmosfeer, ondanks dat het een volle groep was, totaal ca. 25 personen.
Waar voor je geld - niet heel goedkoop maar errug leuk!

Datum van activiteit: februari 2018
Bekijk meer beoordelingen
3 augustus 2018 beoordeeld

Een gepassioneerde eigenaar geeft een enthousiaste rondleiding. Heel interessant, en toch net wat anders dan een bierbrouwerij. Ook het proeven was leuk, waarbij mijn voorkeur uitging naar het kruidendrankje.

Datum van activiteit: september 2017

Reizigers die Bottle Distillery bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Bottle Distillery geweest? Deel je ervaringen!