“Geweldige Gin-workshop”
Beoordeling van Bottle Distillery

Bottle Distillery
Geclassificeerd als nr. 1 van 45 dingen om te doen in Eindhoven
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Bottle Distillery bereidt op kleinschalige en ambachtelijke wijze bierbrand, gin, wodka en likeuren. De distilleerderij vind je in het centrum van Eindhoven, in de oude Schellensfabriek. Je bent welkom om kennis te maken met onze potstill met koperen helm. In ons proeflokaal kun je onze producten proeven: puur of in één van onze speciaal geselecteerde mixen.
6 augustus 2018 beoordeeld

Met een groep van 9 mensen hebben we de ‘Gin-workshop’ gevolgd bij de bottle distillery. Geweldige uitleg, alle tijd voor vragen, zeer deskundig.
Mooi verzorgd, prima atmosfeer, ondanks dat het een volle groep was, totaal ca. 25 personen.
Waar voor je geld - niet heel goedkoop maar errug leuk!

3 augustus 2018 beoordeeld

Een gepassioneerde eigenaar geeft een enthousiaste rondleiding. Heel interessant, en toch net wat anders dan een bierbrouwerij. Ook het proeven was leuk, waarbij mijn voorkeur uitging naar het kruidendrankje.

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm gezellige middag bij de Bottle Distillery. Spontane eigenaars en ongedwongen sfeer. Ze maken heerlijke gin en de workshop was geweldig. Een onbekend pareltje in de binnenstad.

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In oude textielfabriek is een distilleerderij gerealiseerd. Super enthousiaste eigenaar/brouwer die met lokale biologische producten zachte Gins, likeur, bierbrand en kruidenbitter maakt. Na een uitgebreide toelichting en uitleg over proces en methode van brouwen werd het een tijd van proeven. Meerdere producten geproefd om smaken te herkennen. Daarna kan je zelf aan de slag met smaken en je eigen smaak drankje realiseren. Super leuk om te doen

Bekijk meer beoordelingen
30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor kwamen we deze activiteit tegen. Ontzettend gepassioneerde man, vriendelijk. Top om een keertje uit te proberen. Leuk zaakje met potentie. Zeker de moeite waard om te bezoeken en natuurlijk lekker te proeven.

Reizigers die Bottle Distillery bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Bottle Distillery geweest? Deel je ervaringen!