“Proeven en eigen bittertje of likeur maken👍🏻”
Beoordeling van Bottle Distillery

Bottle Distillery
Geclassificeerd als nr. 1 van 50 dingen om te doen in Eindhoven
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Bottle Distillery bereidt op kleinschalige en ambachtelijke wijze bierbrand, gin, wodka en likeuren. De distilleerderij vind je in het centrum van Eindhoven, in de oude Schellensfabriek. Je bent welkom om kennis te maken met onze potstill met koperen helm. In ons proeflokaal kun je onze producten proeven: puur of in één van onze speciaal geselecteerde mixen.
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In oude textielfabriek is een distilleerderij gerealiseerd. Super enthousiaste eigenaar/brouwer die met lokale biologische producten zachte Gins, likeur, bierbrand en kruidenbitter maakt. Na een uitgebreide toelichting en uitleg over proces en methode van brouwen werd het een tijd van proeven. Meerdere producten geproefd om smaken te herkennen. Daarna kan je zelf aan de slag met smaken en je eigen smaak drankje realiseren. Super leuk om te doen

Datum van activiteit: juli 2018

30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor kwamen we deze activiteit tegen. Ontzettend gepassioneerde man, vriendelijk. Top om een keertje uit te proberen. Leuk zaakje met potentie. Zeker de moeite waard om te bezoeken en natuurlijk lekker te proeven.

11 juni 2018 beoordeeld

De eigenaar neemt je mee in zijn passie en dat maakt enthousiast. Een ontspannen sfeer vult dat aan tot een geslaagde avond.

11 juni 2018 beoordeeld

Samen met een vriendin heb ik de DIY Gin workshop gevolgd. Hele leuke en afwisselende workshop waarbij je uiteindelijk naar huis gaat met je eigen Gin. De eigenaar verteld vol enthausiasme over het ontstaan van het bedrijf en de dranken en je proeft verschillende soorten Gin en tonics.

Bekijk meer beoordelingen
8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke en lekkere rondleiding gehad van de eigenaar Mark. Vol passie en enthousiasme verteld hij over hun droom. De ketel is fantastisch om in werking te zien! Het resultaat erg lekker.. Moeilijk om te kiezen Absoluut een bezoekje brengen!

Reizigers die Bottle Distillery bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Bottle Distillery geweest? Deel je ervaringen!