TripAdvisor

do 24-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 13 van 341 Restaurants in Den Bosch
14 september 2019 beoordeeld

Een hele gezellige avond waarop we erg genoten hebben van het experience menu. Ook een hele gezellige en vriendelijke gastheer en gastvrouw.
Bedankt voor een avondje genieten!

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld

Wat een smaaksensatie! Geweldige combi met de wijnen. Kunstwerkjes op de toch al mooie borden! En bijzonder attente bediening! Kleinigheidje op tafel om te vieren dat wij een bijzondere dag vierden, heel feestelijk. We zouden het iedereen aanbevelen!

Datum van bezoek: september 2019
1 september 2019 beoordeeld

Een zeer mooi en goed verzorgd diner met perfecte wijnkeuze. Bediening zeer warm en vriendelijk. De maaltijden waren keurig van grootte.

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig geborreld met vrienden.goed geholpen. Veel keuze in dranken. Erg vriendelijk personeel. Aanrader!

19 augustus 2019 beoordeeld

Klein restaurant de Karrenstraat in Den Bosch. Wij hadden gekozen voor de 6 gangen experience. Eten is goed en vers. Kleine gerechtjes die heel mooi opgemaakt zijn. Goede smaken. Bijpassende wijnen oké, maar niet spannend genoeg vind ik. Bediening is correct en goed, maar mag wat losser. Al met al een goed avondvullend diner.

Reizigers die Gastrobar 6 bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Gastrobar 6 geweest? Deel je ervaringen!