“lekker eten”
Beoordeling van Cafe de Unie en Bodega

Cafe de Unie en Bodega
Geclassificeerd als nr. 84 van 320 Restaurants in Den Bosch
4 weken geleden beoordeeld

geluncht op het terras op een doordeweekse dag. het was niet druk. de bediening was snel. een lunchplank met diverse items zoals chorizo en olijven was erg lekker. een aanrader wat mij betreft

4 weken geleden beoordeeld

Gezellig met vrienden een hapje eten...wat viel dat tegen! We moesten ontzettend lang wachten om wat te eten te bestellen. Drankjes werden redelijk snel gebracht. We hebben een paar keer gezwaaid en geroepen, kaarten lagen al zeker een kwartier op tafel voordat onze bestelling opgenomen werd. Drankjes waren tegen die tijd al op, zodat we weer nieuwe konden bestellen.
Het was niet druk, de reden dat het zolang duurde is ons onbekend. Wel merkten we dat vaste klanten wel eerder aan de beurt waren.
We bestelden broodjes carpaccio en ensaladila Russa.
Dat laatste viel vooral tegen. Ik heb vaker een salade Russa gehad maar dat zijn voor mij geen grote halve gekookte aardappelen overgoten met de inhoud van een fles cocktail saus en 2 blaadjes sla. Er stond bij diverse soorten vis. Dit was een overdaad aan draderige zalm, een paar kleine stukjes gegrilde vis en de mini garnaaltjes moest je zoeken!
Het stokbrood dat eroverheen lag was zo taai dat het niet eetbaar was. Bah!
De broodjes carpaccio zagen er lekker uit maar was bijna niet te eten door het taaie stokbrood. Met een steakmes nog niet door te snijden. Wat een tegenvaller!
Het toilet van deze ballentent was smerig. Als je het toilet binnenwilde moest je tegen de muur gaan staan om de deur uberhaupt te kunnen sluiten.
Alles was nat en het rook er absoluut niet fris..
Wij komen hier nooit meer!

3 augustus 2021 beoordeeld

Slechte en trage bediening door een niet-gemotiveerde jonge man. De mojosaus bij de verbrande kip was gewoonweg vies. De frites waren oud en opnieuw in het vet gegooid. De salade, die je apart bij moet bestellen, sopte in de saus. Voor ons niet meer eten bij de Unie.

10 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gewone donderdagavond. Even hapje eten in de stad. Café de Unie kende we nog niet. Het was n bijzondere avond, de ossenhaaspuntjes waren lekker, de biefstuk droog. Het eerste drankje duurde even, als ook de 2de en 3de. Bediening was chaotisch

Datum van bezoek: september 2020
8 juli 2020 beoordeeld

Verrassende gerechten. Kwaliteit en prijs zeer goed. Goede bediening met een leuke sfeer. Zowel de Bodega als het café gedeelte fijn gezeten. Mooi groot terras.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Cafe de Unie en Bodega bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Cafe de Unie en Bodega geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.