“Heerlijke GIN ”
Beoordeling van Nom Nom

Nom Nom
Geclassificeerd als nr. 11 van 316 Restaurants in Den Bosch
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

NomNom is een super gezellig restaurant gelegen op een leuke plek midden in centrum Den Bosch. Zomers een heerlijk terrasje waar je veel lekkere gerechten met een eigen touch kunt bestellen. Vriendelijke bediening en heerlijke GIN's

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Moederdag heb ik samen met mijn moeder genoten van een heerlijke lunch. De gerechten zijn origineel bereid, en van hoge kwaliteit. Het personeel is ontzettend vriendelijk en ook de koffie is lekker.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk plek met een ongedwongen sfeertje. We hebben alleen een kop koffie gedronken, maar de gerechten die langskwamen zagen er perfect uit en de locatie maakt het compleet. Aanrader!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader! Heerlijk gegeten, leuke ongedwongen bediening en een goede sfeer. Verwacht net dat beetje meer dan bij de reguliere tapasbar! Echt top! Bij een volgend bezoek komen we zeker terug:)

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de vriendengroep (dames) en wij de twee wijze heren voelde ons tijdens Koningsdag bij langslopen gelijk aangetrokken door de sfeer.
Onder een grote boom op een y splitsing tussen twee rustige straatjes met terras wat dus in een punt loopt voorzien van kleurrijke tafeltjes en stoeltjes. Het relatief kleine lunch borrel en diner (café) heeft een huiselijke en knusse sfeer.
Ze verzorgen lekker en gezond eten van over heel de wereld. Dus als je een lekkere grote steak met friet en mayo wil is dit niet het juiste adres, maar goh dan eet je dat toch een andere keer!
Al met al hebben wij hier een gezellige middag gehad op het terras, door de goede bediening en de leuke ongedwongen en huiselijke sfeer!

Reizigers die Nom Nom bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Nom Nom geweest? Deel je ervaringen!