“Heerlijk eten (5 bolletjes) maar met nasmaakje”
Beoordeling van Ries eten/drinken

Ries eten/drinken
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Ries eten/drinken is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 86 van 317 Restaurants in Den Bosch
Beschrijving: De grote passie van Ries is koken met smaak, liefde en toewijding. Uit zijn keuken komen pure, herkenbare gerechten zonder poespas en smaken die perfect op elkaar zijn afgestemd. De Internationale kaart bestaat uit diverse gerechten uit de betere wereldkeuken aangevuld met Brabantse streek producten. Ries zet in zijn restaurant een intieme en ongedwongen sfeer neer, waar iedereen kan genieten van (h)eerlijke gerechten en een goed glas wijn, elke dag opnieuw. “Eenvoud verveelt nooit”
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk top eten, gezellig aardige bediening, goede wijnen.
Bij de rekening was het even fronsen!
Er stonden een fles spa en een fles rosé teveel op. Excuses uiteraard en ach, kan gebeuren. Nog steeds het heerlijke eten en vriendelijke mensen hadden de overhand.
Thuis gekomen nog eens de rekening bekeken.
Het broodje vooraf is berekend en werd niet van te voren gezegd, zo ook met de frieten die ik niet verwachtte bij onze maaltijd maar prima als dat er bij zit maar om hiervoor extra te betalen zonder dat het aangegeven wordt....
Toen bleek er ook nog 1 euro per couvert te veel gerekend :(
Wel weer stond er één glas rosé te weinig op. Jammer van die rekening, de nasmaak maakt mijn beslissing om terug te gaan wankel.....

30 april 2018 beoordeeld

Het eten ruikt fantastisch. De gerechten zijn heerlijk. De inrichting heel mooi en gezellig.
Kok Ries kookt midden in de zaak.

4 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, niet alledaagse gerechten. Mooie opmaak.
Je kunt de koks zien werken in de keuken die in het midden van het restaurant ligt,
Kortom, zeker de moeite waard!

9 december 2017 beoordeeld

Het was allemachtig lekker. We hadden gekozen voor wild. Ikzelf had de rosbief van hert en mijn tafelgenoten de procureur van wildzwijn. Beide waren een smaakbelevenis, de rosbief smolt bijna op je tong. Als hoofdgerecht hadden we hertenrugfilet en hazenpeper. Beide gerechten wederom bijzonder smaakvol in combinatie met de groenten. Tevens een portie waar je voldoende aan hebt. Ries bracht als extraatje nog wat hertenstoof. Ik heb ook daarvan gesmuld. De bediening was ook correct. De geadviseerde wijnen pasten er prima bij. Als wijnliefhebber stelde ik het zeer op prijs dat er nieuwe flessen geopend werden. Het was mijn eerste kennismaking met dit restaurant maar zeker niet mijn laatste. Hier wordt met passie gekookt.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Maar gerecht van gevogelte op een bedje van witlof. Mooi en vol op smaak, zeker in combinatie met een geweldig glas wijn.

Reizigers die Ries eten/drinken bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Ries eten/drinken geweest? Deel je ervaringen!