Hotel Jo van den Bosch
Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
Sense Hotel(Den Bosch)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 175 per nacht.

Bossche Suites(Den Bosch)
Orbitz.com
B&B CubaCasa(Den Bosch)
Zie aanbieding
B&B Achter de Kan(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
16 juli 2017 beoordeeld

leuk hotel, centraal gelegen 10 minuten lopen en je zit in de stad...mooie schone ruime kamers.
Gastheer en gastvrouw super vriendelijk, eten/ontbijt zeer uitgebreid met verse jus en gebakken eitje. Top hotel op top locatie, omdat het heerlijk rustig is en vlak het bruisende centrum.

Kamertip: alle kamers hebben hun charme...
  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst in het hotel volgde een warm onthaal. De kamers zagen er pico bello uit en waren recent mooi gerenoveerd. Mooie inrichting, geen last van straatlawaai en qua ligging op loopafstand van het leuke stadscentrum. Het boottochten op de kanaaltjes in de stad, is zeker een aanrader om te doen.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
7 december 2016 beoordeeld

Het hotel ligt centraal ( 10 min lopen naar het centrum )
Warme ontvangst met koffie en thee.
Wij hadden een super mooie en ruime kamer, schoon en alles was nieuw,
Heerlijk bed.
Vriendelijke gastheer en vrouw.
Het ontbijt is prima...meer dan genoeg.
Ik vergat helaas bij het uitchecken mijn bos sleutels maar na 1 telefoontje lag dit de volgende dag al in de bus ( verstuurd per post)
Gewoon doen!

Kamertip: Kamers begane grond prima!
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op korte loopafstand van het centrum. De kamer (nummer 1) buitengewoon aangenaam en zeer luxe, net allemaal opgeknapt. Een gratis kop koffie in de lobby maakt het helemaal af.
Bij vertrek ben ik mijn jas vergeten. Deze is binnen een week kosteloos naar mijn huisadres gestuurd, fantastische service!
Qua prijs/kwaliteit is dit de allerbeste keuze in Den Bosch.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een compact hotel met betaald parkeren, dicht bij De Verkadefabrieken voor een hapje eten, bioscoop en voorstellingen. Prima kwaliteit kamers en ontbijt verzorging. Dicht bij het centrum, dus alles op loopafstand.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden