Hotel Jo van den Bosch
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Sense Hotel(Den Bosch)
  • Inclusief ontbijt
7 december 2016 beoordeeld

Het hotel ligt centraal ( 10 min lopen naar het centrum )
Warme ontvangst met koffie en thee.
Wij hadden een super mooie en ruime kamer, schoon en alles was nieuw,
Heerlijk bed.
Vriendelijke gastheer en vrouw.
Het ontbijt is prima...meer dan genoeg.
Ik vergat helaas bij het uitchecken mijn bos sleutels maar na 1 telefoontje lag dit de volgende dag al in de bus ( verstuurd per post)
Gewoon doen!

Kamertip: Kamers begane grond prima!
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op korte loopafstand van het centrum. De kamer (nummer 1) buitengewoon aangenaam en zeer luxe, net allemaal opgeknapt. Een gratis kop koffie in de lobby maakt het helemaal af.
Bij vertrek ben ik mijn jas vergeten. Deze is binnen een week kosteloos naar mijn huisadres gestuurd, fantastische service!
Qua prijs/kwaliteit is dit de allerbeste keuze in Den Bosch.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een compact hotel met betaald parkeren, dicht bij De Verkadefabrieken voor een hapje eten, bioscoop en voorstellingen. Prima kwaliteit kamers en ontbijt verzorging. Dicht bij het centrum, dus alles op loopafstand.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een kamer op de begane grond. De bedden sliepen heerlijk. Wc was wat aan de kleine kant voor een rolstoel, de douche was juist erg ruim. Het ontbijt was fantastisch met heerlijke koffie en vers geperste sinaasappelsap. Je kon het zo gek niet bedenken en je kon er uit kiezen tijdens het ontbijt, super!!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
19 mei 2016 beoordeeld

De eigenaresse gaf wat ons betreft een uitstekende ontvangst. Het is geen Marriott hotel, maar gewoon een nette kamer met een goed bed. Het is op loopafstand naar het centrum. Verzorgd ontbijt en er wordt zelf gevraagd of je een gebakken eitje wilt.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner