Vandaag geopend: 13:00 - 17:00

Beoordeeld op 23 augustus 2020
TammoKorhorn
Kloosterburen, Nederland
via mobiele applicatie
Verrassend leuk en informatief museum

Beoordeeld op 11 februari 2020

vanaf US$ 37,51
vanaf US$ 67,94
vanaf US$ 67,94
Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk museum over hoe het carnaval in Oeteldonk is ontstaan. De persoonlijke begeleiding van de één van de gidsen is de absolute top geregeld. Veel wijzer geworden over het ontstaan van het Brabantse carnaval.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 11 februari 2020

Als twee noorderlingen waren wij zeer verrast over dit erg leuke en leerzame bezoek aan het carnaval museum. Naar binnen gegaan zonder enige kennis van carnaval, en naar buiten gegaan met een heel goed beeld. Informatieve en interessante uitleg van Ad. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020

Zonder enige verwachting zijn we naar binnen gegaan. Wat werden we blij verrast met een goede en uitgebreide toelichting hoe het carnaval in Den Bosch (Oeteldonk) is ontstaan en welke tradities hierbij zijn ontstaan en nog steeds een rol spelen. Dit museum mag je niet missen bij een bezoek aan Den Bosch.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 30 januari 2020

Leuk om te ontdekken waarom we in den bosch op deze manier carnaval vieren. De oetel, de kiel, de bisschop, het wordt allemaal duidelijk

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 11 januari 2020

Als Carnaval jouw interesse heeft zeker doen. Het Carnaval in het algemeen maar zeker voor het Bossche Carnaval. Sorry Oeteldonkse Carnaval. Met vrijwilliger gids een hele leuke rondleiding gehad. Je moet wel de trap op om alles te kunnen bekijken.

Datum van activiteit: november 2019