“Heerlijke Bossche bollen!”
Beoordeling van Jan de Groot Banketbakkerij

Jan de Groot Banketbakkerij
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Dessert in Den Bosch
Beschrijving: Snel even gebak halen voor uw verjaardag, speciale gelegenheid of zomaar? In de winkel helpen we u graag. U kunt kiezen uit ons ruime assortiment gebak, taarten, bonbons, brood en hartige producten. Super-bosschebollen en mini-bosschebollen dienen altijd van te voren besteld te worden. Toch liever in onze lunchroom van al dit lekkers genieten? Dat kan uiteraard ook. Onze lunchroom heeft 100 zitplaatsen, verdeeld over twee verdiepingen. Wilt u met een groep komen of heeft u andere ideeën of wensen? Neem dan contact met ons op.
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Bossche bollen!

De reserving voor de lunch room is echt handig! Er stond een hele rij en wij konden zo naar binnen :).

En als je in Den Bosch bent moet je natuurlijk een Bossche bol eten en waar kun je dat beter doen dan hier.

De entree en beneden verdieping zijn rolstoeltoegankelijk (naar de toiletten zijn wel 2 treden).

21 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je naar Den Bosch gaat, eet dan de bossche bollen van Jan de Groot. Aparte ervaring om zoveel mensen een alternatief voor de moorkop te zien eten. De bossche bollen waren heerlijk, koffie en gezelligheid interieur wat minder. Ze serveren ook ander gebak en lunch. Dicht bij het treinstation.

18 september 2020 beoordeeld

Blijft zalig, maar tussen het personeel lopen regelmatig een paar die met het verkeerde been uit bed stapten

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als toerist in eigen land natuurlijk hier even koffie gedronken met een Bossche bol. Was erg druk voor afhaal, maar om binnen te zitten konden we zo doorlopen. Wel was mevrouw achter de kassa een beetje aan het snauwen tegen iedereen over de coronaregels. Ze had het ook ontzettend druk, maar had wel vriendelijker gekund.

Bossche bol was prima, maar niet lekkerder dan de anderen de we hebben gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2020
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De klantvriendelijkheid ligt hier zo ver onder nul, dat ik maar 1 ster kan toekennen. Het is jammer dat mijn familie de Bossche Bollen van Jan de Groot echt het lekkerst vindt, maar anders zou ik daar nooit meer een stap binnen zetten. Ik ben hier nu een keer of vier binnen geweest om Bollen te halen, maar vandaag was de maat vol en moest ik toch even een negatieve beoordeling achterlaten.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Jan de Groot Banketbakkerij bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

Heusden, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Jan de Groot Banketbakkerij geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.