“Sorry, maar echt een tourist trap”
Beoordeling van Banketbakkerij Jan de Groot

Banketbakkerij Jan de Groot
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Dessert in Den Bosch
30 mei 2018 beoordeeld

Wij kwamen hier aan op een zaterdag. We hadden ons ontzettend verheugd om zo'n heerlijke Bossche bol te proberen. Er stond een rij tot buiten. Op zich lijkt dat een goed teken. Wachtend kwamen we binnen aan, daar was linksaf een rij naar binnen. De sfeer was wat grillig en er werd voorgedrongen. Een mevrouw bij de ingang naar het zitgedeelte bepaald wie naar binnen kan en waar je dan kunt zitten. Wij kregen een tafeltje toegewezen en hebben vervolgens eerst 15 minuten gestaard naar alles van de vorige gebruikers. Er stond voldoende bediening, maar die kletst vooral met elkaar. Na een aardig lange tijd, werden we dan toch geholpen. De bestelling werd opgenomen en de spullen uiteindelijk een paar minuten later opgehaald. Eerlijk is eerlijk, de Bossche bol is lekker en het worstenbroodje ook. Maar de service en sfeer doen dat teniet. Mijn tip is om vooral in een ander leuk restaurant die Bol te eten, want deze bakker levert op allerlei plekken. Mijdt deze plek, want dit is wat mij betreft gewoon een tourist trap.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bossche bollen en worstenbroodjes waren overheerlijk. De sfeer vonden wij iets te modern en te klinisch.

14 mei 2018 beoordeeld

Ontzettende lekkere bosche bollen. De enige echte. En een gezellige plaats om te zitten. De bediening is heel riendelij

7 mei 2018 beoordeeld

Jan de Groot is enorm bekend in heelDen Bosch en omstreken.
Bekend om zijn superlekkere Bosche Bollen.
Je proeft echt het verschil met andere bakkerijen of restaurants, als ze niet de Bossche Bollen van De Groot serveren. Die kunnen er niet aan tippen.
Voor de kleinere trek zijn er kleinere Bosche Bollen.
Ik ga graag speciaal naar Den Bosch voor deze lekkernij. Top!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom uitstekend bevallen
Wederom hier geweest en wederom uitstekend bevallen. Goede bediening en zeer vlotte bediening

Reizigers die Banketbakkerij Jan de Groot bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Banketbakkerij Jan de Groot geweest? Deel je ervaringen!