“Belabberd slechte lunch”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 18 van 308 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Hedendaags
30 augustus 2020 beoordeeld

Bevroren Carpaccio, wat de keuken niet geloofde dus even kwamen controleren.
Plank met drie gerechtjes had er maar twee, dus opnieuw geloofde de keuken het niet en kwam men controleren.
Glutenvrij brood was een bijna zwart gebrande harde toast.

Kortom ons zien jullie niet meer terug. Echt heel slecht!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
394bramw, General Manager van Lunch- & Dinercafé van Puffelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Beste Marlous,

Wat vervelend te lezen dat je bezoek niet helemaal is verlopen zoals je had verwacht. Je hebt duidelijk niet de service ontvangen die je van ons mag verwachten! Ik zou het zeer op prijs stellen als je via een privébericht (info@lunchdinervanpuffelen.nl) contact met ons neemt. We hebben deze situatie intern besproken, helaas kunnen we deze niet helemaal plaatsen. Je schrijft dat er tot twee keer toe iemand uit de keuken je klachten kwam controleren. Dat is niet onze handelswijze, doorgaans wordt het desbetreffende gerecht mee naar de keuken genomen en zoeken we in overleg een passende oplossing.

Ik hoor graag van je!

Groet,
Bram

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke spareribs! Met recht ‘de beste van Den Bosch’! Absoluut een aanrader! Ik kom in ieder geval zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2020
394bramw, General Manager van Lunch- & Dinercafé van Puffelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2020

Hi Bram,

Dank voor deze fantastische review! We hopen je snel weer te zien/

Cheers!

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk eten, zeker een aanrader! Gezellig terras en vriendelijk personeel. Houden ook rekening met glutenvrij dieet.

Datum van bezoek: augustus 2020
394bramw, General Manager van Lunch- & Dinercafé van Puffelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020

Fijn te lezen dat jullie het leuk gehad hebben, we hopen je snel weer te zien! Cheers

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we lekker gegeten, echt genoten! Ook met een allergie (ik eet glutenvrij) denken ze in mogelijkheden en kon ik eigenlijk alles eten, inclusief een glutenvrij afbakbroodje vooraf en marinades van de spareribs (dat is vaak een probleem). Daarnaast was de bediening ook uitstekend. Dikke aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020
394bramw, General Manager van Lunch- & Dinercafé van Puffelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Vief! We hopen je snel weer te zien, Groet!

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed, vriendelijk personeel en heerlijk bereid eten.
Dit is zeker een aanrader als je in Den Bosch bent

Datum van bezoek: juli 2020
394bramw, General Manager van Lunch- & Dinercafé van Puffelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2020

Beste Marco,

Hartelijk dank voor je bezoek en het schrijven van deze beoordeling. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Cheers!

Reizigers die Lunch- & Dinercafé van Puffelen bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

Den Bosch, Noord-Brabant

In Lunch- & Dinercafé van Puffelen geweest? Deel je ervaringen!