“Goed gegeten na een pittige vergadering!”

Lunch- & Dinercafé van Puffelen
Geclassificeerd als nr. 36 van 317 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Hedendaags
30 mei 2018 beoordeeld

Na een vergadering met enkele collega's hier gegeten. Het voorgerecht met asperges was excellent, bij het hoofdgerecht met asperges hadden de uiteinden iets beter geschild kunnen zijn. Personeel was goed, maar kwam die dag een beetje gespannen over.... Nu ja, je hebt van die dagen. Wijn was goed, en de sfeer ook. Prijs kwaliteit: in orde. En het Uilenburghkwartier waar het ligt, is en blijft prettig, zeker wanneer je daarna lekker ontspannen naar het station kunt lopen! Ik ben nieuwsgierig naar een volgende keer!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek in de Uilenburg, leuke wijk in het oude centrum! Ruime kaart en dan nog de seizoenskaart. Alles smakelijk!

28 april 2018 beoordeeld

In het hartje van het historische centrum gelegen restaurant. Hier genoten van een rijkelijke en betaalbare lunch - op sommige dagen 20% korting - leuke, gezellige locatie met ruime keuze aan dranken en lunch/ diner gerechten, ruime porties, je gaat niet met honger van tafel. Goede, vlotte bediening. Gelegen aan de Binnendieze, een historisch kanaal door de binnenstad, het opstappunt is bij deze locatie. Dus na de lunch nog even een rondvaartje maken.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin was heel tevreden over haar broodje tartaar met salade.
Was een stevige portie.
Ik had saté.
Het vlees lekker, de saus pittig.
Ik had eenzelfde salade, smaakte idd goed. De frites oké maar die rode kruiden
Erover heen vond ik minder

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in 'n vriendelijke ambiance. Gezellige bediening. Geen lange wachttijd, 20% korting op Di Wo en Do. Mooi meegenomen.

Reizigers die Lunch- & Dinercafé van Puffelen bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Lunch- & Dinercafé van Puffelen geweest? Deel je ervaringen!