“Heerlijk eten in een gezellige sfeer”
Beoordeling van Tante Pietje

Tante Pietje
Reserveren met
Tante Pietje is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 16 van 318 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is voldoende keuze op voor lekkere voorgerechten en hoofdgerechten. Er werd goed geluisterd naar speciale wensen en deze werden ook perfect uitgevoerd. De bediening was vriendelijk. Het was warm, maar door de drukte zaten wij binnen. Achteraf geen verkeerde keus. Het terras is bijzonder gezellig, maar wel veel lawaai. Binnen kon je elkaar beter verstaan.
Tante Pietje is zeer aan te bevelen!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker zitten, heerlijke Aziatisch gemarineerde oesters als start van onze lunch genomen. Top! Mooi wijnadvies, Verdejo uit de Rueda, ik houd ervan! Aspergegerecht van mijn man viel wat tegen... Asperges te gaar, ham te droog. Dat werd prima opgelost door de attente ober. Nieuw bord, stuk beter! Later werd ons ook koffie met drankje, aangeboden door het huis. Dat hebben wij erg gewaardeerd! Foutje maken is niet erg, maar het vervolgens goed oplossen is niet iedereen gegeven en dat doen ze heel goed bij Tante Pietje. Daarom zullen wij er zeker vaker naartoe gaan.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en vlotte bediening. Zeer leuke horecastraat. Ik heb pata negra met coquilles gegeten en mijn vrouw de salade geitenkaas. Brood krijg je erbij

30 april 2018 beoordeeld

Op een dag dat het druk was genoten van een heerlijke lunch op het terras.
Ondanks de drukte een attente en vriendelijke bediening, verrassend lekkere gerechten. Goed glas wijn. Prima sfeer. Een absolute aanrader voor een stop in hartje den Bosch.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met uitstekend personeel. Vooral de vrouwelijke manager heeft haarfijn door als je ze nodig hebt! Complimenten, want dit maak je niet vaak mee.
Heerlijk gegeten. Voorgerecht met garnalen was top.
Restaurant is wat lawaaierig, waardoor een rustig gesprek moeilijk is, maar dat ligt aan onze leeftijd (63).
Zeer aan te raden!

Reizigers die Tante Pietje bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Tante Pietje geweest? Deel je ervaringen!