“Prachtige binnentuin”

Picasso Restaurant
Geclassificeerd als nr. 13 van 318 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Picasso, een kleurrijk mediterraan restaurant in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch. Wij bieden een bont palet van Zuid-Europese gerechten op de menukaart. Van mediterrane specialiteiten tot en met tapa’s en pasta’s.
31 mei 2018 beoordeeld

Ik ben hier geweest met een groep collega's. Van te voren heeft een van ons gereserveerd en aangegeven dat we graag buiten wilden zitten. Toen we aankwamen op onze gereserveerde tijd werd er aangegeven door het personeel dat er buiten geen tafels gereserveerd konden worden maar dat er binnen genoeg plek was of we zouden even 15 minuten moeten wachten. Telefonisch was dit niet zo overgekomen dus we waren teleurgesteld, maar met een groep van 8 kun je ook niet zomaar ergens anders gaan eten dus we zijn gaan wachten (het was die avond veel te mooi weer om binnen te zitten, daar zaten namelijk ook geen andere gasten).
15 minuten werden 25 minuten maar daarna zaten we in een prachtige binnentuin. Hier hebben we genoten van de heerlijke hapjes en drankjes. Er is een goede menu deal waarbij je voor-, hoofd- en twee nagerechten kunt krijgen voor iets van 35 euro. Het heeft allemaal goed gesmaakt en daarvoor zou ik zeker terug komen. Maar qua service kan het allemaal net wat soepeler, met het brengen van eten werd er soms een gerecht vergeten, ze hebben tot twee keer toe drankjes van de andere tafel naar ons gebracht.

Michaël V, Guest Relations Manager van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Natasja,
Hartelijk dank voor de moeite die jij genomen hebt om een review te schrijven na jullie bezoek aan ons restaurant Picasso.
Het spijt ons dat niet alles zo verlopen is zoals gewenst en wij bieden jou/jullie hiervoor onze excuses aan.
Wij willen jou graag bij een komend bezoek een lunchgerecht en een drankje voor 2 personen aan op vertoon van deze mail met een identificatie dat jij Natasja Y bent en hopen dat e.e.a. hiermee een beetje is gecompenseerd.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier -terwijl het Jazz in Duketown was- met een groep van 17. Dat werden 2 tafels en we mochten absoluut niet buiten eten (jammer). Tafels mochten ook niet tegen elkaar aan worden geschoven, want dan zouden de tafels stuk gaan. Toch hadden we vooraf voor dit aantal gereserveerd. Bestelling moest ook per tafel, dus van plek wisselen was heel moeilijk (voor de bediening dan). Je moet perse vooraf zeggen of je kiest voor het driegangenmenu. Het eten is lekker maar wel heel veel. Driegangenmenu is dus ook heel veel. Beter voor of nagerecht nemen. Als je had gekozen voor het menu en je wilde toch geen dessert, was dat in elk geval een diepe zucht waard. Het was druk, dat verklaart wellicht de starheid. Wij vonden het echt jammer, omdat we toch met een grote groep wat te vieren hadden. Qua eten niets te klagen, was goed.

Michaël V, Guest Relations Manager van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Bar,
Hartelijk dank voor de informatie die jij ons gegeven hebt na het bezoek aan ons restaurant Picasso.
Het was inderdaad een hele drukke dag en dan loopt niet altijd alles zoals dit geweest is waarvoor onze excuses.
Wij vinden het fijn dat jullie de gerechten wel goed gewaardeerd hebben.
Wij bieden jou/jullie bij een komend bezoek graag een fles huiswijn naar keuze aan op vertoon van dit bericht en met de identificatie Bar V...

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk restaurant om met een vriendin af te spreken voor een bijklets-lunch. Goede lunchkaart, verschillende mogelijkheden en alles wat we hadden smaakte goed.

Michaël V, Guest Relations Manager van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beset Chantal.

Hartelijk dank voor het positieve berichtje na jullie bezoek aan ons restaurant Picasso.
Het is voor ons allen belangrijk te zien/lezen dat het onze gasten zo goed bevalt.
Graag tot een volgend bezoek.

13 mei 2018 beoordeeld

Het was een feestje om hier te mogen lunchen!
Heerlijke carpaccio salade en zeer gastvrije bediening,en dan niet te vergeten het mooie plekje wat we kregen in de tuin.
Wij komen hier zeker nog eens terug

Beset Posi_1969...

Hartelijk dank voor het positieve bericht na het bezoek aan ons restaurant Picasso en wij zijn ook blij te lezen dat het bezoek zo goed bevallen is.
We zien jullie graag weer terug in ons gezellige restaurant.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard, vriendelijk personeel en lekker eten wat wil je nog meer, ook de omgeving en uitstraling helemaal goed

Michaël V, Guest Relations Manager van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Beste Ronald,
Hartelijk dank voor het leuke berichtje na een bezoek aan ons restaurant Picasso.
Wij stellen al onze samenwerkers op de hoogte van de inkomende berichten.
Graag tot een volgend bezoek.

Reizigers die Picasso Restaurant bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Picasso Restaurant geweest? Deel je ervaringen!