Beoordeeld op 27 december 2017

Oud hotel,vooral de opgang naar je hotelkamer toe was vies en heel oud net zoals het interieur van de kamer.
Bed was gelukkig redelijk goed en het was er schoon maar 3 sterren vind ik echt te hoog ingeschaald.
Ontbijt was netjes en goed helemaal omdat we na het zien van onze kamer hier ook niks van verwachten.
Dame achter de receptie en van het ontbijt waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Er zijn geen goede kamers
Datum van verblijf: december 2017
manager D, General Manager van Campanile Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2018

Beste Posi_1969,

Dank u voor het schrijven van uw review.
U geeft aan dat de opgang naar het hotel vies was, dit hebben wij helaas niet kunnen constateren maar zullen dit zeker nazien en strikter op controleren. Jammer dat dit een negatieve impact op uw verblijf heeft gehad daar u zelf al aan geeft dat de overige aspecten in orde waren.
Nogmaals dank voor uw verblijf.

Robert D
General Manager

Beoordeeld op 28 oktober 2017

Het hotel is gunstig gelegen in een woonwijk.Gratis parkeerplaatsen en zeer rustig. Het centrum van Den Bosch is wat verder weg, dan heb je de auto wel weer nodig. De restaurants van Campanile zijn altijd prima. Heerlijk eten voor een nette prijs.

Datum van verblijf: mei 2017
manager D, General Manager van Campanile Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2018

Beste Jos_Hoogenraad,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer in een van onze Campanile Hotels.

Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

We kwamen pas om negen uur 's avonds aan en dan is het fijn als je een schone kamer aantreft met een schoon bed. Om negen uur de volgende morgen waren wij alleen bij het ontbijt. De andere gasten waren al vertrokken. Desondanks was het ontbijt prima: vers croissantje, broodjes, etc. Een heerlijke douche!

Datum van verblijf: oktober 2017
manager D, General Manager van Campanile Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Beste Herman19502014,

Bij deze willen wij u hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Het is altijd fijn te mogen horen dat onze gasten een prettig verblijf hebben gehad.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Campanile Hotel 's-Hertogenbosch.

Robert Dekkers
General Manager

Beoordeeld op 29 december 2016

Precies wat we mochten verwachten. Effectieve receptie. Kleine kamer met uitstekende bedden en een prima badkamer. Ontbijt: goede variëteit en prima aangevuld.
Je komt hier niet voor een gezellige lounge of goed restaurant. Wat je krijgt is prima!
Tip:neem kamer aan de kant van het parkeerterrein Die hebben geen last van het verkeer.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 24 december 2016 via mobiele applicatie

Met klein onderhoud zouden ze het al veel kunnen verbeteren. Prima voor een nachtje slapen, maar ik zou er niet meer nachten willen blijven. Ontbijt is prima en personeel is vriendelijk. Veel parkeerplaatsen beschikbaar.

Datum van verblijf: december 2016