Campanile Hertogenbosch
Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
Sense Hotel(Den Bosch)
  • Inclusief ontbijt
Bossche Suites(Den Bosch)
  • Restaurant
B&B CubaCasa(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
B&B Achter de Kan(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen pas om negen uur 's avonds aan en dan is het fijn als je een schone kamer aantreft met een schoon bed. Om negen uur de volgende morgen waren wij alleen bij het ontbijt. De andere gasten waren al vertrokken. Desondanks was het ontbijt prima: vers croissantje, broodjes, etc. Een heerlijke douche!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
manager D, General Manager van Campanile Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Beste Herman19502014,

Bij deze willen wij u hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Het is altijd fijn te mogen horen dat onze gasten een prettig verblijf hebben gehad.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Campanile Hotel 's-Hertogenbosch.

Met gastvrije groet,

Robert Dekkers
General Manager

29 december 2016 beoordeeld

Precies wat we mochten verwachten. Effectieve receptie. Kleine kamer met uitstekende bedden en een prima badkamer. Ontbijt: goede variëteit en prima aangevuld.
Je komt hier niet voor een gezellige lounge of goed restaurant. Wat je krijgt is prima!
Tip:neem kamer aan de kant van het parkeerterrein Die hebben geen last van het verkeer.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met klein onderhoud zouden ze het al veel kunnen verbeteren. Prima voor een nachtje slapen, maar ik zou er niet meer nachten willen blijven. Ontbijt is prima en personeel is vriendelijk. Veel parkeerplaatsen beschikbaar.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zaken heb ik hier 1 overnachting gehad. Ik moest simpelweg een bed, een douche en een ontbijt hebben.
Ik kreeg een kamer aan de waterkant. Dat bleek erg gehorig te zijn, het drukke verkeer was hoorbaar in de kamer. Het rolluik was kapot, zodat mijn kamer niet helemaal verduisterd kon worden.
De badkamer is prima en schoon. Het bed ligt prima, maar de kussens zijn klein.
Ondanks gehorige kamer heb ik toch redelijk kunnen slapen.
De kamers zitten niet in het zelfde gebouw als de receptie en het restaurant, je moet buitenom.
Het ontbijt is standaard, niet veel bijzonders.
Ik vond de prijs op voorhand oke, nu ik weet wat je evoor krijgt vind ik de prijs wat hoog.
Her hotel zit zo'n 4 kilometer van de binnenstad, maar wel op 1 min van de snelweg.
Bij het uitchecken heb ik aangegeven dat het gehorig was en dat het rolluik kapot was. Er bleken meerdere rolluiken kapot te zijn en nieuwe waren besteld...

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige kleine kamer maar wel schoon.
Restaurant heeft geen uitstraling. Ook het eten moet je niet teveel van verwachten.
Het ligt aan de doorgaande weg dus makkelijk als je op doorreis bent.
Voor 1 nacht voldoende.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner