Beoordeeld op 18 november 2022 via mobiele applicatie

Heb er in de bistro (beneden) gegeten met een groep vrienden. We hebben elkaars gerechten over en weer geproefd, helaas waren de verschillende voor- en hoofdgerechten teleurstellend. Bediening zeer aardig en charmant, maar we moesten wel veel te lang wachten.

Datum van verblijf: november 2022
Jorrick Bollen, Gastenservice/Front Office van The Den, 'S-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2022

Beste Jeanpaulv251,

Als aller eerst, dank voor het invullen van de Tripadvisor Review.
Tripadvisor is voor ons als hotel zijnde een mooi platform om onze kwaliteiten te laten zien en lezen aan toekomstige gasten.

Daar horen helaas soms ook wat mindere reviews bij.
Wij balen ervan dat u ons beneden restaurant "restaurant en bar The Den" niet heeft ervaren als waar wij het voor bedoelt hebben. Hiervoor mijn excuses.

Gelukkig heeft onze bediening wel indruk op jullie gemaakt! Hier zijn wij ontzettend trots op.
De Bossche gastvrijheid leeft ontzettend binnen ons hotel.

Hopelijk mogen wij u en uw groep vrienden binnenkort nogmaals ontvangen.

Beoordeeld op 23 oktober 2022 via mobiele applicatie

Wat mij betreft het beste (zaken)hotel van ‘s Hertogenbosch. Centraal gelegen, modern en ruim, kamers voorzien van alle comfort, goed werkende WiFi, vriendelijke bediening/onthaal en last but not least een fantastische skybar met zicht op het hinterland van ‘s Hertogenbosch

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 oktober 2022

Mooi hotel, maar helaas was de rooftop bar zowel voor als na dat we gingen eten vol. Dit temeer omdat ze het dakterras niet wilden openen. Erg vervelend kregen we te horen. Wij vonden het vooral erg slecht dat we geen gebruik konden maken van deze faciliteit...!

Datum van verblijf: oktober 2022
Jorrick Bollen, Gastenservice/Front Office van The Den, 'S-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2022

Geachte Traveler02813447663,

Als eerst dank voor het invullen van onze Tripadvisor review.
Wij waarderen het ontzettend als gasten hun ervaringen met ons delen, hier kunnen wij namelijk zelf op verder boorduren.

Voor u was dit een wat mindere ervaring, ik snap ontzettend goed dat u gebruik wilde maken van Current onze Rooftop Bar.
Een geweldige plek om te zitten en als je 's-Hertogenbosch bezoekt ook een must! om naar toe te gaan.

Helaas waren wij volzet bij Current Bar op de door u genoemde avond en draaien we 'savonds enkel binnen in de huidige periode. Momenteel is reserveren bij de bar niet mogelijk, wat er dus voor kan zorgen dat er geen plek is. Ik begrijp dat dit door u als uiterst vervelend kan worden ervaren.

Ik kan u zeker aanraden de volgende keer een reservering te maken bij Current Restaurant bij ons op de rooftop.
Dit is gelegen naast de Bar en heeft hetzelfde uitzicht enkel dan samen met fantastische gerechten die wij hier op de kaart hebben staan.
Current Restaurant is momenteel donderdag, vrijdag, zaterdag geopend en hier zal in de toekomst wellicht nog een 4e dag aan worden toegevoegd.

Hopelijk mogen we u snel weer verwelkomen.

Beoordeeld op 9 oktober 2022 via mobiele applicatie

Perfecte locatie naast het station. Parkeren kan uitstekend bij P&R tegenover!

Zeer vriendelijk personeel van zowel het hotel als het restaurant en bar.

De rooftop bar is een aanrader, heerlijke hapjes en drankjes + mooi uitzicht.

Kamers zijn ruim en modern warm ingericht. Omdat het allemaal vrij nieuw is alles netjes.

Erg lekker en uitgebreid ontbijt, een aanrader.

15 min wandelen naar het centrum

Beoordeeld op 9 oktober 2022

Twee weken geleden kamer gereserveerd voor een nacht door onze vrienden voor een extreme prijs van € 275. Kamer vooruit betaald. Bij aankomst blijkt dat de normale kamer prijzen hier tussen 120-150 liggen. De 275 wordt verklaard doordat er een bedrijfsgroep van 120 m/v heeft geboekt waardoor de resterende kamers voor een woekerprijs worden verkocht. Bij check-in wordt ons nog eens een borgsom gevraagd van € 100.- . Ik heb in duizenden hotels overnacht maar dit staaltje van wantrouwen heb ik nog nooit beleefd. Naast me staat iemand voor wie de borgsom € 50.- is. Verschil: ik betaal met Maestro, hij met MasterCard. Ra ra ra. Kortom, ik voel me qua prijs genomen door deze praktijken. Maar de Caraïbische kip met rijst in het restaurant was fantastisch en de kamer was ook prima.

Datum van verblijf: oktober 2022
Jorrick Bollen, Gastenservice/Front Office van The Den, 'S-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2022

Geachte Compass60788,

Als aller eerst wil ik u danken voor het invullen van de Tripadvisor review.
En daarnaast uw verblijf bij Hotel The Den 's-Hertogenbosch.

Wij vinden het dan ook erg spijtig om te lezen dat u uw verblijf niet heeft ervaren naar onze standaarden. Hiervoor mijn oprechte excuses.

U benoemd daarmee de prijs die u betaald heeft. De prijs van het hotel fluctueert ten alle tijden naar vraag en aanbod. Wanneer de prijs van ons hotel hoog staat zal dat betekenen dat er in de rest van de stad geen plek meer is. Wij zijn het grootste hotel van de stad en zijn daarmee vaak als laatste volzet. De standaarprijs van een kamer bij ons begint rond de 140-150 euro. Exclusief ontbijt.

De borg die u heeft afgedragen als garandstelling, welke na het verblijf meteen terug gestort wordt op uw rekening is een standaard protocol van heel veel hotels over de wereld. Als dit niet met een credit card gedaan wordt is dit een hoger bedrag. Op een credit card kan namelijk achteraf nog worden geboekt via een Maestro helaas niet. Erg jammer dat u dit zo ervaren heeft, omdat de borg gewoon weer bij u is terug gekomen.

Daarnaast is het wel fantastisch om te lezen dat u zo van ons restaurant genoten heeft.

Hopelijk mogen we u alsnog eens verwelkomen bij Hotel The Den.